Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

depression eller bare ked af det ??

For 2 år siden blev vi mælt til komunen for omsogsvigt af mine børn jeg gik helt ned med flaget
Men jeg havde hele tiden styr på mine tanker komunen untersøgte sagen og fandt ntet
Men nu er vi igenblevet anmælt til komunen fredags jeg er nu gået ned med flaget igen
Men kan kunne kontrilere mine tanker indtil nu men .....................................................
den 26/4
Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det mit hovde gør ondt mit hovde vil ikke som jeg vil
Det vil ikke holde op med at tænke det bliver bare ved og ved det er der hele tiden
Ved ikke engang havde jeg tænke
Det er bare stut
Tidliger i dag tænkte jeg at jeg bare vil væk
Væk fra det hele men nu jeg ved det ike
Jeg gider ikke mere men tror ikke engang jeg kan tage mig sammen til at gøre en ende på det
Jeg kan ikke søge hjælp for så har jeg ingen arbejde mere
Børnene gøre det lige meget med for de er væk uanset hvad og især når jeg har det dom jeg har
Hvordan får jeg det til at holde op jeg har aldrig prøvet at have det på denne måde før
Få det væk hvad er det der sker
Jeg kan kun græde og græde
Min mand siger tage dig nu sammen jeg gider ikke det her mere han spøger om jeg eslser ham
Jeg ved det ikke jeg vil ikke mere få det væk jeg vil ike have det sådan
Jeg kan ikket tage mig samme jeg ved ikke engang hvordan jeg skulle gøre det det vil ikke gå væk
Jeg ved godt det er noget fis og de tror bare at det er for at de skal hve merlidenhed med mig
Jeg har før brugt trusler om at tage livet af mig selv men har aldrig mendt det 100 procent jeg har altid over nøge hvad jeg har gjodt og sagt
Men nu vil det ikke holde op jeg har altid hvist havde jeg var ked af jeg har altid kunne se en løning på det problem jeg nu havde men jeg ved mit problem er at vi er blevet anmælt til komunen igen og jeg var ked af det fordi de vil tage mine børn
Men jeg er lige glad de kan gør hvad de vil de skal bare lade mig være
Jeg tænker gid min mand kom ind og læst dette men det hjælper heller ike det vil ikke gå væk jeg ved ikke hvad det er det er bare trals jeg kan ikke beskrive det mere jeg har altid kunne beskriv hvordan jeg har det
Og min mand kan intet gøre han har selv meget større problemmer end mig
han drikke for meget
Men hvad det vel endlig også det jeg vil bare være mig selv men for pokker hvis det så bare vil holde op

Min mor skæler mig bare ud og siger nu må du aldså holde min sukker syg har ikke godt af dette her du slår mig sku ihjel ved det her
Jeg vil ikke mere jeg kan ikke mere alle hade mig mit hovde gør så forbandet ondt

28/4
nu her har jeg det ok men kan ikke få ud af mit hovde at jeg er 100 % overbevist om at komunen henter børne selv om de siger de ikke gør

jeg høre bil dør smække hele tiden unden for når jeg er alene med børne
men lige nu har jeg det fint men ved bare ikke hvordan jeg skal bliv glad igen

jeg ved ikke om det bare er fordi jeg er ked af det

vil sådan set gerne have hvis nogle kunne hjælpe mig men så ved jeg at så er det 100 % at mine børn blive fjernet og jeg mister mit arbejde
og har heller ikke råd til det

så det eneste hjælp jeg kan tage i mod er på denne side

hver gang telefonen ringer er jeg nevøs for at det er dagplegen der ringer og sige at komunen har hentet min børn

godt råd søges

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du lyder som som om du har det rigtigt skidt! Prøv at tage en snak med din læge , det er jeg sikker på at det vil hjælpe dig. Det med din angst for at dine børn bliver taget skal du prøve at få lidt på afstand. jeg er socialrådgiver studerne og jeg ved at "man ikke bare fjerner børn " det skal mange ting til og børn har bedst af at blive hos mor og far. Det er hvad vi lære og der skal alverdens undersøgelser til ,samtidigt skal det op i børn og unge udvalget osv. Kommunen har slet ikke ret til at komme og hente dine børn , de er dine *S* og man prøver altid at iværksætte foranstaltninger først inden der bliver grebet ind med tvag.. Istedet for skal du tage mod den hjælp , du kan få og se kommunen som en hjælp , husk de er der for dig og dine børn og vil rigtigt gerne hjælp dig hvis der er behov. Men omvendt så er der ikke noget i det ,hører du heller ikke mere . Hvis det er ondsindet rygter kan du jo bare ryste på hovdet og tænke tsk tsk... pøj pøj med det hele ,håber du får løst det hele , men prøv lige lægen!!!knus
  • Indstillinger
    proplemet med læge er at jeg er ret så bange for at jeg vil miste mit lastbil køre kort og dermed også mit job
  • Indstillinger
    Du behøver ikke være bange for at dit kørekort ryger, fordi man er psykisk ude af balance ,kan man da sagtens have kørekort 's* så det behøver du ikke at frygte. Syntes virkligt du skal tage en snak med lægen , eller gør det at du taler med en socialrådgiver ,evt. hende der skal tage sig af underretningen . Det hjælper at få sat ord på din angst og jeg vil forvisse dig om at børn bliver ikke fjernet uden grund og igen er det jo ikke bare sådan pga. underretning at man kommer og siger "haps" der skal en masse undersøgelser til... jeg tror du ville have rigtigt godt af at få talt ud med enten din læge eller rådgiver så du kan få dine triste tanker væk.......

    pøj pøj - tro mig der sker ikke noget!
Log in eller Registrér for at kommentere.