Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Om Biatain IBU plastret.

Hej

Vi er en gruppe studerende fra Ingeniørhøjskolen i København, som er ved at udarbejde et større projekt omkring plastret Biatain IBU som produkt.

Biatain bruges i forbindelse med tryksår og liggesår, som jo desværre er nogle af de følger der er forbundet med at være sukkersygepatient.

Grunden til vi skriver dette indlæg er et håb om at nogle der har været tæt på dette plaster, enten som bruger eller som pårørende til bruger, kunne være interesseret i at dele erfaringer og oplevelser i forbindelse med brugen af plastret?

Vi er opmærksomme på følsomheden omkring dette emne og ønsker ikke at støde nogen. Denne forespørgsel er ment som en objektiv vinkel på produktet og alle bidrag vil være kærkommen.

Håber der er nogen der har interesse i dette og lyst til at dele deres viden med os.

På forhånd tak og med venlig hilsen

Julie, Rasmus, Louise, Mads og Lasse

Ingeniørhøjskolen i Ballerup.

Kommentarer

  • hej mit navn er Rikke jeg er 35 år har diabetes 2.Jeg har de sidste 2 år brugt Biatain ibu da jeg har 2 skinnebenssår .Det er et rigtig godt produkt som bare virker mod smerter,jeg er meget glad for at jeg har den mulighed for at få det.
    venligst Rikke
Log in eller Registrér for at kommentere.