Øjne klør hele dagen, hvad gør jeg?
Hejsa
Jeg håber virkelig der er en som kan hjælpe mig. Mine øjne har kløet utrolig meget gennem den sidste uges tid. Jeg aner ikke hvad jeg kan/skal gøre. Har fået noget creme/salve mod øjenbetændelse, som jeg kan smøre med. Det hjælper slet ikke.
Jeg er allergisk overfor Birk og Græs, og ved godt at især den første er særligt fremtræden nu. Men der må da findes noget medicin, som kan lindre kløen? Håber der er en som har svaret :-)
Seb
Jeg håber virkelig der er en som kan hjælpe mig. Mine øjne har kløet utrolig meget gennem den sidste uges tid. Jeg aner ikke hvad jeg kan/skal gøre. Har fået noget creme/salve mod øjenbetændelse, som jeg kan smøre med. Det hjælper slet ikke.
Jeg er allergisk overfor Birk og Græs, og ved godt at især den første er særligt fremtræden nu. Men der må da findes noget medicin, som kan lindre kløen? Håber der er en som har svaret :-)
Seb
Kommentarer
Jeg har selv samme problem med birkepollen....Det er møgirriterende og forstyrrende for ens hverdag.
Jeg tager noget høfebermedicin, som hedder Benadryl. Det hjælper på mig.
Benadryl kan købes i håndkøb på apoteket.
God bedring.
Mvh Uskimi
Et brusebad før sengetid er også rigtigt godt, for så skylles pollen ud af håret inden man går i seng. Se mere info om gode råd mod pollenallergi på astma-allergi.dk
Jeg bruger også Benadryl. Det virker i nogle timer, men nu for tiden skal jeg tage 3 om dagen, og det er iriterende. Mine øjne ser konstant ud som om jeg har tudet og drukket hele dagen. Jeg tænkte om der er nogen herinde der har nogen gode erfaringer med naturmedizin. Jeg kan ikke lide at gå og proppe mig med benadryl hele tiden.