Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ved hverken ud eller ind!

Redigeret 28 april, 2009, 04:46 i Bonusforældre
Min forlovede og mine fælles venner er begyndt at komme med kommetarer til at de ikke synes at han viser interesse overfor sin datter, fordi de altid ser mig give hende mad, skifte tøj, ble osv. Og at han virker mere som en "legeonkel" end en far. Hvad skal jeg gøre?
Jeg har prøvet at fortælle ham det, men han bliver bare sur for sådan ser han ikke på tingene.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeres venner kommenterer, hvordan du og din forlovede takler din forlovedes barn?

    Ja, men hvis både du og din forlovede - og ikke mindst hans barn har det helt fint med den måde tingene kører, hvad er så problemet? Hvis han har et godt og nært forhold til sit barn og du har det fint nok med at stå for det praktiske, så er der vel ikke nogen, som er "underlige".

    Jeg kan egentlig godt forstå det, hvis din forlovede bliver lidt sur - for hvorfor skal andres mening være gældende i jeres liv? I har vel sammen fundet en god måde at være sammen med hans datter på, som både barn og I har det godt med?

    Jeg tror nok, at det værste her i livet, er alle andres mere eller mindre hjemmestrikkede "regler" for, hvordan "man" gør eller ikke gør.
Log in eller Registrér for at kommentere.