Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjææælp

Jeg har de sidste 14 dages tid følt mig oppustet, og har måtte åbne mine bukser for at kunne være der og for at det ikke gjorde "ondt". Har taget 5 kilo på i løbet af de dage, men har spist som jeg plejer. Føler "smerte" i min mave og underliv. I starten begyndte det mest hen af eftermiddag/aften, men nu er det i løbet af hele dagen. De sidste par dage har jeg haft en del halsbrænd... Det kan selvfølgelig være mange ting, eller ingenting, og kan jo selvfølgelig ikke lade være med at spekulere over hvad det kunne være. Mine tanker er bl.a. problemer med mave/tarm, graviditet osv.
Det skal lige siges at jeg bruger Nuva Ringe som prævention, men jeg holdt en uge/14 dages pause for ca. 4 uger siden, da jeg ikke havde mulighed for at købe nogle. Vi har i løbet af de dage haft sex en 6-7 gange... Min kæreste kom ikke oppe i mig, da jeg bad ham om at lade være, men kan der være sket noget alligevel?? Jeg blev lidt i tvivl om hvornår min menstruation skulle komme, men nu er det 5 uger siden den var der sidst... Havde tegn på at den skulle komme, som ømme brystvorter, mavesmerter, osv, men den kom bare aldrig... Nu tænker jeg at den ikke kom fordi jeg indsatte en nuvaring en uge efter den normalt skulle komme... Har haft en enorm trang til tomater, men spiser faktisk aldrig tomater, da jeg ikke bryder mig om dem... Men er det ikke for tidligt at få sådan nogle lyster?? Det var min veninde som spurgte mig om jeg var gravid, fordi hun undrede sig over at jeg bare SKULLE have tomater hele tiden... Så kom tanken til mig... Synes det virker mest underligt at jeg ikke kan lukke mine bukser, som jeg kunne for 14 dage siden, og har aldrig taget så meget på så hurtigt :-S

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har du overvejet at tale med din læge?
    Hvis du skulle være gravid, så buler man jo ikke så hurtigt ud, så det kunne jo være, der var et eller andet, som det kunne være fornuftigt at få undersøgt.
  • Indstillinger
    Kan du have forstoppelse ?
    Køb en flaske Masin hos Matas, 17 dråber i et glas vand, du trænger i hvert fald sikkert til at blive renset ud i tarmene. Undskyld jeg blander mig.
    Iøvrigt vil jeg gerne bede om, at man kigger ind på Modne mænd og kvinder og deltager i debatten om fedme.
Log in eller Registrér for at kommentere.