Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bekymring om sexsygdom

Hej Netdoktor.dk

Jeg er en lidt frisk fyr på 18 år der aldrig har haft sexsygdomme, eller aldrig fået konstanteret det. Jeg har sjældent brugt kondom, hvilket nok burde sige en del allerede. Men i hvert fald, jeg har faktisk kun været i seng med piger jeg har været kærester med. Nu står jeg sådan lidt, de bliver altid tjekket enten imens vi er sammen, eller når vi har slået op. Og ingen af dem har haft sygdomme efter mig. Jeg har nogle gange oplevet at når man har sex, og begge ikke er helt våde (sex uden ordentlig forspil), men alligevel gennemføre et samleje, at pigen bliver rød og øm (de plejer at sige de brander) og kan derfor ikke gennemgå endnu en samleje. Vi prøver måske senere og pigen er stadig øm, men efter lidt kærlighed, lykkes det alligevel, og pigen føler ikke smerte under samlejen overhovedet. Det kan så gentage sig, med smerte i starten, og ellers ingen under samlejen. Godt nok strammer hun pga smerten, og det kan mærkes. Jeg selv får en rød og lidt opsluvmet pik bagefter. Hvilket jeg ikke forstår noget af. Det skal siges det går væk nogle dage efter.

Er det for meget sex eller kan det være sex sygdomme ?
Jeg synes selv det lyder lidt træls, men også lidt uerfarende hvis det ikke er sygdom. Men det må man tage med hvis det er sådan.
På forhånd tak :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej lidt friske fyr på 18.
    Umiddelbart mener vi du bør søge læge da den ikke bør reagerer sådan efter leg. Et andet råd: sandpapir er aldrig en god ide.
    Du bør blive tjekket da du nok har en hel bunke sjove ting i dilleren og bagefter ringe til tøser du har ordnet da de har krav på at vide at du har bøvl med din ven. Du kan jo heller ikke vide om pigerne måske har løjet omkring deres sundhedstjek, det kan jo være de ikke vil fortælle dig hvis de har været smittede.

    Knus Kapser den knap så friske fyr.
  • Indstillinger
    Hehe indtil videre har en sexolog fortalt at det kan være en svampe infection, som ikke skulle være så farlig. Men hun har været ved lægen og fået konstateret at svampe sygdommen har udbredt sig mellem os, så vi skal på noget pencilin i lidt tid :) Jeg selv skal til læge med det imorgen, og ha det undersøgt. Som det lyder på læger og sexolog er det ikke noget sexsygdom som sådan, det er en svampe infection, fordi vores "svampe er forskellige" som det så fint lød :) hvilket man kunne få dem til at vænne sig til hinanden. Men umidelbart vil jeg høre min læge ad imorgen ;)
Log in eller Registrér for at kommentere.