Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Så er jeg blevet opereret..

Redigeret 28 april, 2009, 03:28 i Vulvodyni
Hejsa!
Som lovet vender jeg nu tilbage med en up date på min vulvo op.
Jeg blev opereret i onsdags (d.22 april). Operationen tog 1.5 time og jeg var i fuld narkose. Knud lagde en blokade inden jeg vågnede, så smerterne var ikke så store da jeg kom til mig selv igen. Dagene efter har ikke været så sjove. Jeg har en del smerter og skal primært være sengeliggende. Det er ubehageligt at gå på toilet, og uanset hvordan jeg ligger, gør det ondt.
Ud over alt det ubehagelige, er jeg glad for at jeg er blevet opereret. Jeg er sikker på at mine smerter vil forsvinde helt, og at jeg så kan leve et normalt liv. Jeg skal have fjernet stingene på torsdag og er spændt på at se hvordan det ser ud nu.. Resultatet af op. vil vise sig om 3 måneder, men jeg kan højest sandsynligt få en fornemmelse af resultatet inden. Jeg skal nok følge op herinde.
Bare spørg hvis du har nogle spørgsmål!
Hilsen Marianne

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej igen
    Jeg vil lige fortælle at jeg her tirsdag har det meget bedre. Det stikker og napper down there, men det er jo stingene. Kan næsten sidde! Snakkede med Knud i går, som sagde at smerterne bliver meget bedre når stingene er taget. Og det bliver de jo på torsdag, så det er kun godt. Ville lige skrive det, for at fortælle at smerterne ikke er så langvarige..

    Håber I har en god dag derude!

    Hilsen marianne
Log in eller Registrér for at kommentere.