Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kommer for tidligt - hvad gør jeg...

Redigeret 26 juni, 2009, 11:19 i Mandlige sexproblemer
Hej allesammen...

Jeg er en ung mand på 20 som kommer alt, alt for tidligt når jeg har sex med min kæreste.
Jeg har søgt højt og lavt for info om emnet, start og stop metoder og alt muligt, og så stødte jeg på dette link for ikke så længe siden:
http://www.ejaculationtrainer.com/?hop=superhv

Normalt gør jeg en dyd ud af at grine højt og længe over den slags opslag der for størstedelen af løgn og latin, men da emnet virkelig berører mig dybt kan jeg ikke undgå at tænke om der er noget om det... har søgt på skribentens navn på google, men jeg kan stort set kun finde ting hvor han bekræfter sig selv...

Med andre ord, er der nogle kendte gode metoder til at forsinke sædafgangen (ud over den med at klemme om pikken) og skulle nogen herinde tilfældigvis vide noget om "Matt Wutzke" - om han er god nok eller mest af alt skulle ha et spark i løgposen?!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved intet om, hvordan man som dreng kan holde længere under sex, men hvis det virkelig irriterer dig, fordi det måske er pinligt overfor pigen, så vil jeg foreslå at du prøver noget andet end "ind-ud sex". Kommer du også for hurtigt, når du får blowjob? For hvis ikke, skal du måske prøve at kombinere selve ind-ud handlingen med oralsex til både dig og pigen (altså forspil, ind-ud, oralsex, ind-ud, oralsex, ind-ud). Det gør at penis bliver sat lidt i bero når den ikke bliver brugt, og får tid til at slappe lidt af, mens du fx slikker hende eller giver hende finger. Det gør også hele sex-akten længere, og sex vil ikke længere være noget der tager et par minutter.
  • Indstillinger
    Prøv næste gang i har sex, at spænde diverse muskler dernede, og finde ud af hvilket kan have effekt på fornøjelsen for dig, du kan os skifte stilling engang imellem, og tempo, og har os hørt om nogle "Vægttræningsøvelser" til penis ^^
Log in eller Registrér for at kommentere.