Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

knopper på arm, bryst og skuldre

Redigeret 24 oktober, 2011, 01:14 i Eksem
Hej

Jeg har nogle underlige knopper på både armen, brystet og skulderen.
Det startede med at være på det øverste af armen men har så siden hen spredt sig til skulderen og brystet. Jeg har haft lige så lang tid jeg kan huske.
Det begynder at klø hele tiden hvis jeg har være lidt lang tid i solen. Men ellers er det kun nogle gange det klør.

Jeg Har taget nogle billeder af min arm så i lige kan se lidt nærmere på det:

http://img260.imageshack.us/img260/1439/testygs.jpg

mvh
Stefan

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Stefan.
    jeg har det samme og har haft det så længe jeg kan huske. hos mig klør det som tosset specielt når jeg har været ude i solen, hvilket har resulteret i at mine arme er dækket af små ar og sår.. sådan har det været siden jeg var barn. Min lille datter på 3 har det også, hos hende ser det ud som hos dig, men hun virker ikke til at have nogle problemer med det så som irretation el.l. jeg er bange for at jeg heller ikke ved hvad det er eller hvad det kommer af, men saften fra aloe vera (altså PLANTEN -ikke noget i kreamer) ser ud til at virke..

    håber det kunne hjælpe dig lidt.
    mvh Nynne
  • Indstillinger
    Tror du har keratosis pilaris
  • Indstillinger
    Hej Stefan, for mig ligner det almindelige talgknopper som jeg også har på overarmene. Dog klør mine aldrig. Du kan prøve Matas' "carbamid fugtigheds lotion 5%" som er 'intensiv pleje til meget tør hud' det syntes jeg selv har hjulpet på mit.
Log in eller Registrér for at kommentere.