At mødes med andre endo-piger
Hejsa
Jeg føler ofte at jeg mangler nogle at snakke og mødes med, som er ung og som også lider af endometriose.
Jeg går nogle gange i støttegruppe, men kunne godt tænke mig noget mere.
Jeg tænkte derfor på om der var nogle der havde lyst til at mødes? Jeg ville forslå en cafe eller lignende. Men jeg lægger også gerne lejlighed til hvis det er :-)
Jeg er selv 22 og bor i Århus, og er studerende.
Jeg havde forstillet mig at det skulle foregå i Århus.
Håber der er nogen der har lyst.
Vh 1Appelsin
Jeg føler ofte at jeg mangler nogle at snakke og mødes med, som er ung og som også lider af endometriose.
Jeg går nogle gange i støttegruppe, men kunne godt tænke mig noget mere.
Jeg tænkte derfor på om der var nogle der havde lyst til at mødes? Jeg ville forslå en cafe eller lignende. Men jeg lægger også gerne lejlighed til hvis det er :-)
Jeg er selv 22 og bor i Århus, og er studerende.
Jeg havde forstillet mig at det skulle foregå i Århus.
Håber der er nogen der har lyst.
Vh 1Appelsin
Kommentarer
Jeg bor desværre på Sjælland, så jeg har ikke mulighed for at mødes, men håber at du får respons fra andre.
Mvh
Rikke83
Desværre bor jeg i København, Held og lykke med projektet.
Kh
Tina
Jeg håber stadig at der er nogle fra Århus der er friske...
jeg håber du får respons fra nogle der bor i Århus
desværre bor jeg i Odense - men hvis der er nogle der der har lyst til at mødes, så skriv endelig til mig
knus Helle
Kunne godt bruge én eller flere at snakke med om mit problem, som faktisk ved hvad jeg snakker om.
Jeg er selv 18 år og kommer fra Aalborg, men er en del af min tid i Århus, da min far bor der.
Havde ikke lige kigget herinde længe, da der ikke har været så meget gang i denne tråd.
Er der flere der er friske?
Jeg kommer fra Randers. Jeg kunne måske godt være interesseret i at mødes og udveksle erfaringer. Du snakker om at du også har forbindelse til en støttegruppe, hvor finder man disse henne?
MVH knirke
Det er mig der har skrevet startindlægget. Jeg blev bare nødt til at oprette en ny bruger, da jeg ikke kunne huske min kode osv.
Det er snart et år siden jeg oprettede denne tråd og har ikke rigtig hørt fra nogen.
Men hvis du er interesseret i bare at snakke engang imellem kan du sende mig en mail på woobie@live.dk
Støttegrupper kan du finde på www.endo.dk Der er en støttegruppe i Århus.
vh woobie