Hjem Stofskifte Forstyrrelser i stofskiftet

Tirosint

Redigeret 20 april, 2009, 14:05 i Forstyrrelser i stofskiftet
Kære alle sammen.
Generalt er her en godt tone, skriver "en".
Det kan jeg kun tiltræde, men jeg føler lidt, at man spilder sin tid her.
Vi er mange amatører, som har brugt mange timer på at undersøge markedet for alternetiv medicin til glæde og gavn for ALLE stofskiftepatienter.
At vores bivirkninger skyldes "justeringer" er jo helt ude i "hampen".
specielt når det er sagt og skrevet af læger, som IKKE aner noget som helst om stofskiftesygdomme.
Jeg vil også godt byde velkommen til en "masse" nye brugere her.
Det er dejligt og forfriskende at "møde" et nyt navn og en ny historie.
At vide at vores "arbejde" ikke har været forgæves.
MEN- når det er sagt, ville det være rart, hvis nye brugere ville bruge lidt tid på at "skimme" "Bivirkninger af ny Eltroxin igennem", det er en langt, men man bliver meget klog.
Med hensyn til "Tirosint" som står omtalt på side 2, er det bestemt ikke at foretrække fremfor Eutirox.
Tirosint indeholder nemlig det samme som Ny Eltroxin, de er begge laktosefrie.
Så gammel Eltroxin = Eutirox
Og ny Eltroxin = Tirosint
Jeg beklager, hvis der er nogen, der føler sig trådt over tæerne.
Hilsen Inge

Kommentarer

  • kære Inge
    Hvad har du af baggrund for dine udtagelser?
    jeg tror alle her har lyst til det bedste resultat.
  • Kære Inge.
    Jeg giver dig fuldstændig ret. Og jeg OPFORDRER hermed alle til at skrive til lægemiddelstyrelsen - som jeg selv har gjort - at dette ikke drejer som om enten op- eller nedjustering. Men at vi virkelig, har mærket birvirkningerne på vores kroppe på trods af velregulering!!! Dette er virkelig en "elegant" skrivelse fra Lægemiddelstyrelsen. Ja, jeg var/er virkelig harm.
    Jeg syntes også, at det er vigtigt, at der kommer flere produkter på markedet. Hvad den éne ikke kan tåle, kan den anden!!!
    Jeg har desværre ikke været så meget på nettet, da vi bruger ca. 5 timer om dagen på besøg og transport til Fredericia, da min svigerfar stadig er uhelbredelig syg. Vi var tíl visitationsmøde i dag på sygehuset.
    Men vi ved, at mange gør stærk!!!!
    Kærlig hilsen Anemonen
Log in eller Registrér for at kommentere.