Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forskel i str.

Redigeret 25 april, 2009, 06:55 i Åben debat for kvinder
Hejsa

Jeg ved godt det er meget normalt at ens bryster ikke er lige store.
Mit venstre har altid været lidt større, men indenfor den seneste tid er det blevet til en hel skål's forskel..

Er det så stadig ganske normalt?

På forhånd tak

Mvh mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, det lover jeg dig - der kan være stor forskel. Min - nu voksne datter - har det ene bryst i en a-størrelse og det andet i en d, så der er altså himmelvid forskel.

    Når det er så voldsomt, så vil jeg bestemt tro, man kan få det "lavet" på det offentlige, men heldigvis har min datter ikke haft behovet - hun er i dag gift og venter sit tredie barn. De øvrige to har hun ammet ca. 1½ år hver, så størrelsen har altså ikke nogen praktisk betydning, men kan selvfølgelig ses.

    I både tidligere kærester - og selvfølgelig nu hendes mand - finder det dybt facinerende med to helt forskellige bryster på den samme kvinde, så du skal ikke betragte det som et meget stort problem.

    Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, for hvis du har haft det på en måde i lang tid, og der så pludselig - efter du er helt udvokset - kommer en større forskel, så skal du naturligvis være opmærksom på det, og måske få det undersøgt.
  • Indstillinger
    1000 tak for svaret :)
Log in eller Registrér for at kommentere.