Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad kan det være. ?

Hej, jeg er 15 år, og jeg har fået nogle små hvide knopper på penis og pungen, jeg har været inde og læse en masse om nogle sygdomme som ligner, jeg har aldrig dyrket ubeskyttet sex, er der nogen der har nogen idé om hvad det kan være? på forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis man er rigtig, rigtig uheldig så kan man godt pådrage sig noget på et offentligt toilet, bad eller solarie, hvis man komme lige efter en anden og ikke lige spritter af, men bare lægger sig. Bare tanken om, hvad der har været der før mig er nok til at jeg lige bruger det minut.

    Så jo, du kan da have været uheldig, men hvis du har noget, der generer dig, og du ikke ved, hvad det er, bør du nok lige smutte til læge, for at få det undersøgt. Det kan ret beset og bare være en eller anden for for irritation; måske du ikek lige kan tåle den slags vaskepulver, der for tiden bliver brugt eller lignende, men man skal aldrig gå med sådan noget i længere tid, uden at få de checket.
  • Indstillinger
    Hej dig på 15 :)

    Umiddelbaret ville jeg sige at det lyder som om at du kan have Candida. Bevirkningerne er nemlig små hvidlige pletter på penishovedet.

    Håber det kan hjælpe dig.

    Knus fra HappySpirit
Log in eller Registrér for at kommentere.