Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan det passe????

Redigeret 2 maj, 2009, 12:22 i Skizofreni
Hej
jeg vil høre om der er nogen der har oplevet at medicinen er holdt op med at virke?
Jeg har prøvet det før. Jeg har nu været på respidal depot i ca et halvandet år og nu er det som om det ikke virker mere, det et ikke første gang jeg har skiftet imellem respidal og seroquel 4 gange nu.
Mit problem er at jeg er flyttet fra sønderjylland til fyn og jeg føler at den nye psykiatrie ikke tror på mit problem selv om de kan læse det i min jounal, men det er som om jeg ikke må vide best hvis der er nogen der kender det.

Jeg vil lige sige jeg har diagnosen paranoid skizofreni. Ikke at det har så meget med sagen at gøre.

Hilsen Janne

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej. jeg har hørt at seroquel skulle modvirke de negative symptomer. men desværre er det meget sløvende. men hvis du har de negative symptomer så sig at psykiateren skal give dig noget mod det. og hvis du har de positive symptomer som foreksempel mani eller kognitive symptomer som dårlig adfærd asocial og andre ting, så prøv med abilify. eller noget der modvirker det. men når det handler om at hæmme mani og i de helt taget positive symptomer så skal der ikke gives for meget, for så kan man blive depremeret ved for meget dopamin hæmning. som er et signalstof der har med lykke og lyst at gøre. du spørger bar nogen andre om hjælp hvis du får problemer med at læse det.
Log in eller Registrér for at kommentere.