Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En slags "knop" på penis

Redigeret 16 april, 2009, 18:14 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en dreng på 18år, jeg har lige fået en kæreste og ville lige være helt sikker inden vi har sex. Jeg har været i seng med en pige før, men vi havde kun anal sex 2 gange. Jeg har fået 2 små "knopper" på skaftet efter jeg har været i seng med hende (tror jeg nok, jeg er altså ikk sikker) Jeg har valgt at upload et billed af det, for måske at kunne få bedre hjælp

http://www.billedeupload.dk/upload/file ... 56c88a.jpg (tag jer ikke at hvordan jeg holde på den, det var bare for at få et bedre billed)

Det gør ikke ondt, den ene er lidt større end den anden, og er lidt sort indeni..

Ville lige høre om andre har samme "problem"

På forhånd tak for hjælpen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej..!

    For mig at se ligner det meget et indgroet hår. Jeg kan se, du barberer dig - hvilket i sig selv er en meget god idé. Et indgroet hår, er et hår, der ikke kan "få lov" at komme ud. Du kan læse flere steder på nettet hvordan du fjerner dem - det kan som regel gøres med et pincet.

    Flere sider på nettet anbefaler også nogle forskellige sæber o. lign., men vær meget påpasselig med at bruge dem. For det første kan det jo være et ukendt middel, som er dyrt og ikke virker. For det andet er de som regel til anvendelse i ansigtet, og derfor for stærke til at bruge ved penis. Forsøg i øvrigt ikke at presse eller trykke dem ud.

    Du skal være opmærksom på, at når du barberer dig i skridtet, så skal du - ligesom med ansigtet - skal du være opmærksom på at bruge nogle ordentlige produkter. Vask eksempelvis først området med en god intimsæbe og varmt vand. Skrab dernæst forsigtigt, med langsomme strøg, så du ikke river i hårene eller laver rifter. Vask derefter igen med varmt vand, og skyl med koldt vand bagefter for at lukke porerne.

    Ellers kan du f.eks. anskaffe dig en lille trimmer, som du så sætter en lille afstand på (1-3 mm.). Så undgår du indgroede hår, men er samtidig ikke helt glat. Det er en smagssag.
Log in eller Registrér for at kommentere.