Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blod i afføring

Redigeret 2 november, 2009, 05:57 i Endometriose
Hejsa

Jeg vil høre nogle af jer, om i har haft blod i afføringen i forbindelse med endo? Og hvis ja, var der meget eller lidt eller hvordan?

Jeg har lige set at jeg har haft en del blod i aff. (jeg kan helt sikkert udelukke en rift, da der var meget og intet på papiret (for lige at gå i detaljer)). Jeg har haft endo i 5 år. Her på det sidste har jeg haft ret voldsomme jag ml. tarm og livmoderen . Jeg har ikke kunne slå en prut uden at falde bagefter af smerte.
Min læge har lukket idag, men jeg ringer i morgen tidlig.
Ved godt det kan være andre ting, men man bør vel have endo i tankerne. Jeg står og kan få min mens. hvornår det skulle være.

Nogen erfaringer?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har nu det seneste 1/2 års tid stort set dagligt slim og i det af og til blod i på min afføring. Har fået flere tjek i tyktarmen. Og de skønner at min tarm er normal, dog ikke med 100% sikkerhed, da et lille bitte stykke på tarmen ikke kunne fremstilles optimalt, der hvor alle har et s-sving. Og derfra kunne de heller ikke komme videre med kikkert (havde 4 forsøg), så derfor ct-scanning, (2 forsøg).
    Ved ikke hvor længe det har stået på, det ved en tilfældighed. Ses kun, hvis jeg ser meget tæt på og dupper med noget toiletpapir på.
    Har du stadig slim og blod på afføring?

    mvh :-)
  • Indstillinger
    jeg har også haft en del blød i afføring samt gennemsigtig udflyd fra afføring
    meget behalig
  • Indstillinger
    Har du stadig blod/slim på afføring? Og dagligt?
Log in eller Registrér for at kommentere.