Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

faldt og forstuvet mit knæ

Redigeret 20 april, 2009, 04:18 i Slidgigt
Hej !

Fredag d 3 april faldt jeg og forstuvet mit knæ .pga fortorvet ikke ligger som det skal det gør stadig ondt . der nogle der siger jeg skal melde det til forsikringen
når jeg sidder stille er det fint men så snart jeg begynder af bevæge det
gør det ondt og det føles som det skal springe fordi det hæver og en gang imellem er det ligesom nogle der stikker en kniv ind i siden på knæet
hvor længe går der før det bliver normalt

mvh mouritz

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du ikke allerede har været en tur hos lægen, ville jeg se at komme afsted. måske er det "bare" en forvridning og du kommer dig hurtigt.
    Min mand gik længe med et dårligt knæ efter en ulykke og siden viste det sig at han havde revet korsbånd over og beskadiget brusken, men han gik længe før det blev opdaget og behandlet. Så afsted til lægen.
    En fysioterapeut vil også være en rigtig god hjælp til genoptræning af et dårligt knæ. Held og lykke
  • Indstillinger
    Jeg har været til læge samme dag , det er en kraftig forstuvning
    men der er ligesom kommer væske i knæet det hæver og " brænder " og når jeg masser det er det ligesom af smutte mandler øh som om der sidder noget i klemme og så lige pludselig kan jeg mærke der sker et el andet hvis du forstår hvad jeg mener ?
    Mvh Mouritz 63
Log in eller Registrér for at kommentere.