Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bulimi

Redigeret 22 april, 2009, 18:29 i Bulimi
Jeg har også bulimi. Jeg har sagt det til min bedste veninde og min kæreste. Men bedste veninde hjælper mig sindssygt meget. Jeg tør ikke sige det til nogen udover dem, er bange for de siger noget underlig til det, tager det alt for hårdt så de begynder at græde eller bare siger det til en masse folk..
En anden af mine veninder vil rigtig gerne vide det, men skal jeg sige det eller er det forkert hvis jeg siger det?
Jeg kaster ikke op hver dag, men når jeg gør det, kan det godt blive flere gange om dagen.. Er der andre der gør det også flere gange om dagen eller er det bare mig?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg tror der er en del, der kaster op flere gange om dagen. Ikke alle, men du er ikke alene om det.
    Har du overvejet at fortælle om det til dine forældre eller din læge feks. ? Du ved jo nok godt at det ikke er sundt at leve sådan. Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har været syg, men jo før du får hjælp, jo nemmere er det at komme ud af det. Ved du hvorfor du begyndte på det?
    Jeg ved ikke om du skal fortælle det til din veninde. Hvis du selv føler du har brug for det så synes jeg du skal gøre det, men du skal ikke føle dig presset til det. Du bestemmer selv. Jeg fortæller de fleste folk jeg møder at jeg er syg, men nu har jeg også været syg i mange år. I starten ønskede jeg ikke at der var nogle der vidste det. Jeg synes det er vigtigst at du fortæller det til en voksen.
    Hvad gør din kæreste og veninde for at hjælpe dig?
Log in eller Registrér for at kommentere.