Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rygproblemer...?

Redigeret 14 april, 2009, 07:09 i Rygsmerter
hejsa har lidt problemer med min ryg kom til skade med den her for et par dage siden hvor jeg faldt ned og fik et stort slag op bag i ryggen og har derefter haft store smerter i lænden hvorved jeg ingen steder kan være på nær ligge på ryggen på sofaen men det mærkeligste er når jeg står foran spejlet er det ligsom min ryg er sukket sammen i den ene siden hvorved overkroppen er forskudt ca 10cm fra lænden er der nogen der har en ide om hva det kan være inden jeg søger læge

Regards

David Sørensen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Du

    Det lyder ikke rart. Det er svært ud fra din beskrivelse at sige noget om hvad det kan være, men det med, at din ryg er forskudt og sunket sammen i den ene side kan være fordi du har ondt, og derfor spænder musklerne helt ekstremt i den ene side. Men der er kun een vej, og det er til lægen i morgen...
    Skriv gerne når du ved noget mere.
    God bedring fra Farmor
  • Indstillinger
    Fik af vide af lægen idag at det var et facetsyndrom og så brækkede han lidt med min ryg som hjalp lidt skal derfor til en massør idag og ha løst op på de muskler der trækker min ryg skæv så det forsvinder nok i løbet af ugen...

    David Sørensen
Log in eller Registrér for at kommentere.