dårlig lugt fra penis?
Nu har jeg et lille stykke tid haft en dårlig luft fra penishovedet. Det er især når jeg skal til at have sex med min kæreste at det kommer? Det er også som om at mit penis hoved bliver mere vådt end normalt? det er den væske som kommer ud af urin røret som ikke lugter særlig godt? Det er helt klart, men en smule klistret? hvad kan det være? betændelse?
ps: min kæreste var til lægen for at få tjekket klamydia for et stykke tid siden, men hun havde ingenting & alle hendes svar var gode. & ingen af os har haft sex med andre..
På forhånd tak.
ps: min kæreste var til lægen for at få tjekket klamydia for et stykke tid siden, men hun havde ingenting & alle hendes svar var gode. & ingen af os har haft sex med andre..
På forhånd tak.
Kommentarer
P.s. Havde nær skåret den af da jeg fik ondt men blev stoppet af min x kæreste ,det ville hun squ ikke have men held og lykke
men klamydia tror jeg godt nok ikke det er, for den første jeg var i seng med havde aldrig været sammen med andre & den kæreste jeg har nu er blevet tjekket for mindre end 3 uger siden, så jeg tror sku ikke det er det som er galt. Der er intet at se, det er kun lugten der er lidt dårlig, men det ser ud til at hjælpe med det fucidin. men lige et spørgsmål, når der står "mod betændelse på huden" udvortes 2 gange dagligt, så er det vel på selve hovedet det skal smørres på?
Sku ta to store piller "mod betændelse" stod der på.
VH Olsen
Håber du gider, at besvare mine spørgsmål da det kan hjælpe mig meget, er nemlig lidt på bar bund. Lægerne har kun valgt, at behandle på symptomer og jeg ville gerne vide hvad jeg har.
Mvh
Christensen