Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

dårlig lugt fra penis?

Nu har jeg et lille stykke tid haft en dårlig luft fra penishovedet. Det er især når jeg skal til at have sex med min kæreste at det kommer? Det er også som om at mit penis hoved bliver mere vådt end normalt? det er den væske som kommer ud af urin røret som ikke lugter særlig godt? Det er helt klart, men en smule klistret? hvad kan det være? betændelse?

ps: min kæreste var til lægen for at få tjekket klamydia for et stykke tid siden, men hun havde ingenting & alle hendes svar var gode. & ingen af os har haft sex med andre..

På forhånd tak.

Kommentarer

• Hej med dig.Jeg har selv problemet men min egen penis nu,og jeg har snakket med nogle der ved lidt om det,troede selv jeg var blevet smittet med klamydia selvom jeg skal til lægen her på tirsdag og tjekkes,men det jeg har snakket om er en noget lignende gang guligt slim der kommer ud af penisen og lugter ikke godt og jeg fik af vide at det kan være en betændelse som man kan få.Men det jeg har er at jeg får ondt når jeg skal lade vandet som at urinere glassgår ud af og det svir utroligt meget ,men det kan være en betændelse som sidder i musklen i penisen.Men har et godt forslag og det er at hvis du og din partner skal have sex skal i nok gøre det med beskyttelse.Hilsen Stefan
  • tak for svaret.. Jeg fik engang noget som hed fucidin for noget lignene som det jeg har nu, så det prøver jeg at tage igen, for det hjalp sidst. Aner bare ikke hvor længe jeg skal tage det & om man bare sådan må ta det i behag?
  • jeg fik a vide jeg skulle have noget pencilin imod det så ville det gå helt over efter et par dage ,men må sige jeg fik et stort shock da jeg så der var noget galt men håber på det bare er betændelse selvom de fleste af symptomerne osse er inde for klamydia men tager det pænt selvom at når jeg får "jern" på at det giver en xtrem mængde af smerte som jeg ikke kan gøre noget ved før den ligger sig igen fordi at det jeg har sidder i den nederste muskel og når jeg så for jern på er der ikke plads til betændelsen ergo når den puster sig op giver det en stor smerte men håber virkelig at det går over og jeg håber self osse det gør med dig

P.s. Havde nær skåret den af da jeg fik ondt men blev stoppet af min x kæreste ,det ville hun squ ikke have ;) men held og lykke
  • Fucidin er så vidt jeg er orienteret, noget man får på recept hos lægen til en konkret lidelse - og altså ikke noget, man bare lige bruger efter forgodtbefindende.
  • ja ved det godt, men det er akkurat det samme som sidst tror jeg, men ja jeg er sku ikke helt sikker.
    men klamydia tror jeg godt nok ikke det er, for den første jeg var i seng med havde aldrig været sammen med andre & den kæreste jeg har nu er blevet tjekket for mindre end 3 uger siden, så jeg tror sku ikke det er det som er galt. Der er intet at se, det er kun lugten der er lidt dårlig, men det ser ud til at hjælpe med det fucidin. men lige et spørgsmål, når der står "mod betændelse på huden" udvortes 2 gange dagligt, så er det vel på selve hovedet det skal smørres på?
  • Synes det lyder som klamydia! Havde det for 3 mdr siden og nøjagtig de samme symptomer.

Sku ta to store piller "mod betændelse" stod der på.

VH Olsen
  • Olsen. Jeg har et spørgsmål til dig. Du skriver, at du havde haft klamydia var det så zitromax 500mg du fik for det? og hvad for nogle symptomer havde du da?

Håber du gider, at besvare mine spørgsmål da det kan hjælpe mig meget, er nemlig lidt på bar bund. Lægerne har kun valgt, at behandle på symptomer og jeg ville gerne vide hvad jeg har.

Mvh

Christensen
Log in eller Registrér for at kommentere.