Hjem Kvinder Endometriose

Stigende ubehag/flere smerter efter fjernelse af spiral

Redigeret 6 februar, 2016, 15:03 i Endometriose
Jeg fik fjernet min spiral for en måned siden, da den muligvis har været mere til gene end til gavn. Lige nu er jeg uden nogen som helst former for hormoner, for at kunne vurdere, hvor udbredt min endo er (fik fjernet væv i august 08).

Har det OKAY - ingen slemme smerteture som førhen, men jeg har det heller ikke GODT. Hver morgen vågner jeg med smerter/ubehag i hele underlivet. Sommetider er det værst på eftermiddagen, hvor det mest er lokaliseret i højre side og ned i låret. Og så er der selvfølgelig den forbandede træthed...

Har i oplevet lignende?

God påske :) Knus

Kommentarer

  • hej ..
    nu ved jeg godt det er nogle år siden du har oprettet dette indlæg men jeg oplever præcis det samme .. og jeg har ikke lavet andet end at være til gynækolog og scanninger den sidste måned, uden at kunne få svar på hvad der egentlig var galt med mig.
    fandt du ud af hvad der gjorde du fik disse smerter?
  • @Sofie Amalie. Nu står jeg i den samme situation. Hvor længe blev dine symptomer ved og fandt du ud af præcis hvad det handlede om?

    Har fået fjernet hormon spiral for 1,5 måned siden og har i en uge haft stærke smerter i højre side - som tager til særligt sidst på dagen, hvor det bliver helt ulideligt. / M
Log in eller Registrér for at kommentere.