Hjem Hud og hår Åben debat om sol

Sol Eksem

Redigeret 31 maj, 2012, 06:01 i Åben debat om sol
Hej jeg er en mand på 21 år jeg blev i min barndom tit forbrændt af solen. men igennem mine teenage år har jeg ik oplevet det. men i år er jeg allerede her i starten af april blevet ramt af soleksem. på mine hænde af så slem grad at det hele er boblet op og gør rigtig ondt. så tænkte om der var noget man kunne gøre mod det eller få noget som hjælper på det? da jeg har brugt faktar 35 solcreme synes jeg selv jeg har været på forkant med det. men troede ik man kunne slå så ekstremt ud. og slet ik når man har brugt solcreme. mine hænder er helt ryde og hævede.

Kommentarer

  • Hej.
    Jeg lider også af soleksem. Har lige læst lidt på nettet om det - for jeg er ved at blive vanvittig af at det klør så meget som det gør. Måske beskytter din solcreme kun med UVA-stråler? Det kan være at det er UVB-strålerne du reagerer på...

    Hej fra mig.
  • Hej alle der har problemer med soleksem..

    Jeg er en mand på 36, sydlandsk udseende og alligevel fik jeg soleksem, men og hør nu godt efter, jeg blev rådet til at tage D3 vitamin og det har med øjeblikkelig virkning været det bedste jeg har prøvet. allerede dagen efter indtagelse var soleksemen væk.. prøv det og I vil blive overrasket

    Mvh HarleyDoc
  • Der er også mere information at hente óm soleksem på http://navlen.dk/soleksem/
Log in eller Registrér for at kommentere.