Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kønsvorter, et par spørgsmål - er lidt bekrymret.

Hej.

Jeg har lige fundet mig en rigtig sød og dejlig kæreste.
Inden vi smider kondomet vil jeg gerne være 110% sikker på der ikke er noget "galt" med mig..

Der er en lille ting der bekrymre mig, det er jeg har sådan nogle små nærmest stikkere rundt på glansen. Jeg har snakket med min læge omkring dette, min læge svarede at det var kirtler der bare var meget synlige hos mig, og at det ikke lignede kønsvorter.

Grunden til jeg er blevet mere opmærksom på hvordan min penis ser ud, er pga. jeg sidste sommer havde ubeskyttet sex med en pige, jeg bemærkede da 3-4 små "dimser" "prikker" eller hvad man skal sige, lige mellem glansen og forhuden (når den er trykket helt tilbage)
Derpå snakkede jeg med min læge der gav mig svaret, fortalt overnfor.

Nu er da gået et år og jeg har stadig i baghovedet at jeg aldrig fik tjekket hverken disse mere tydlige kirtler eller de 4 små prikker med fortyndet eddikesyreopløsning, jeg har hørt der påviser "usynlige" kønsvorter.

Jeg er bare træt af det ligger i mine undertanker hver gang jeg tænker på sexuel omgang uden beskyttelse (hvilket jeg ikke har gjort, efter jeg er blevet opmærksom)

Mit spørgsmål er følgende.
Kan man mærke usynlige kønsvorter? For har ikke nogen form for kløen eller noget unaturligt.
Og hvad der angår de synlige kønsvorter, vokser de ikke hvis man ikke bliver behandlet imod dem?

Andre ting der vedrøre min historie er velkommende.

På forhånd tak.

Mvh. Den lidt bekrymrede.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har da lige kigget lidt rundt herinde i debatten, der var denne artikel:

    viewtopic.php?f=156&t=19767

    Også slog jeg det lige op på google, det er lige præcis sådan nogle jeg har :D Nu er jeg glad.

    Ang de 4 andre knopper jeg har, kan de være kønsvorter, eller ville de havde ændret sig over 1 år, de har nemlig ikke ændret form eller størrelse.
Log in eller Registrér for at kommentere.