Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med den nye Eltroxin

Redigeret 7 april, 2009, 12:31 i Forstyrrelser i stofskiftet
Hej med jer
Jeg er ny her inde.
Var på apoteket for at hente Eltroxin...fortalte at jeg i et stykke tid har haft problemer med allergi/nældefeber.
Har fået taget masser af blodprøver, der alle var normale, mangler 2 prøver som jeg ikke har fået svar på endnu.
På apoteket fortalte damen mig, at de havde haft flere kunder som havde fået et og andet problem siden de var startet med de nye Eltroxin ?
Jeg startede med de nye 23 dec., engang først i januar begynte jeg at få gener af allergi og nældefeber det kløer helt enormt og jeg er rød stribet ved den minste berøring...der er ikke en dag hvor jeg kan sige mig fri for disse gener, så allergitabletter bliver spist i lange baner.
Har også jeg fået problemer med maven, svien og smerter så nu må jeg også tage Nexium.
For det ikke skal være løgn har jeg fået problemer med slimhinderne i underlivet...dette begynte alt sammen, engang først i januar mdr. 09. for ikke at glemme at jeg også er blevet hæs i perioder, mister simpelthen stemmen.
Ekspidienten på apoteket bad mig gå ind på net.doktor, men efter hvad jeg kan forstå her, er der en masse debat om det med de nye eltroxin, som giver en masse gener.
Skal lige sige da jeg for nogle år tilbage da jeg startede med eltroxin fik gener, med allergi og nældefeber, det varede i flere år, har haft det godt i ca. 1½år, men nu er den gal igen :-((((
Har også fået mavesmerter som jeg ellers ikke plejer at have.
Er det nogle af jer der kender til dette ?? altso allergi/nældefeber ?
vh
Diva
Log in eller Registrér for at kommentere.