Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Strapon til ham

Redigeret 6 april, 2009, 04:39 i Åben debat om sex
hejsa. Er der nogle af jer piger der har prøvet at tage jeres mand med en strapon. Jeg er ikke homo, men tænder vildt på tanken om at blive "taget" af mine kone.....men kom med nogle råd hvordan får man det sagt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det vigtigste for at få et parforhold til at fungere er kommunikation, så for mig virker det lidt mærkeligt, at I ganske enkelt ikke taler sammen om jeres fantasier. Det er da den bedste måde at lære hinanden at kende på.

    Helt konkret kunne det være, at du i en intim situation spørger hende, hvilke fantasier hun har. Jeg vil mene, der er to slags fantasier: Fantasier som udelukkende er fantasier og som man aldrig kunne tænke sig at få udlevet - voldtægt er f.eks et ret så almindelig fantasi hos mange kvinder, og sådan en ønsker man jo ikke at opleve i virkeligheden - og så er der fantasier, som man faktisk godt kunne tænke sig at udleve, og til det hører din. Mange mænd har bestemt også et lystcenter i anus, men et eller andet sted, er det besluttet at det udelukkende er en homo-ting, hvilket er noget vrøvl.

    Men hvis du er så genert over for din kone, så kunne det være vejen at starte forsigigt netop ved at prøve med snakken om fantasier. Det kunne jo være, at din kone også går rundt med nogle spændende tanker.

    Som nævnt - vejen til et rigtigt godt forhold er total åbenhed - men tag det lidt hen ad vejen, tillid kræver tid.
Log in eller Registrér for at kommentere.