Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Klamydia og utroskab

Hey jeg er en pige på 16, som var inde ved lægen i sidste uge og få taget en klamydia test, har dog ikke fået svar for den endnu, men min kæreste igennem 10måneder, tror at jeg har været utro. & DET HAR JEG IKKE!! :o
jeg hader utroskab i allerhøjeste grad !. det er heller ikke sikkert at jeg har klamydia , men hvis jeg har hvad så? --

Kommentarer

  • Indstillinger
    Da klamydia florerer så meget, som den gør - og den er så farlig, som den er, vil en hver fornuftig læge lige sikre sig en test, når der er mulighed for det.

    Hvis hverken du eller din kæreste havde klamydia, da I mødte hinanden - og ingen af jer har haft "noget ved siden af", ja, så burde du heller ikke have det nu.

    Dog har jeg læst her på siderne, at man altså godt kan gå med sådan noget i meget lang tid uden at ane det - så I skal altså være sikre på, at ingen af jer havde det i forvejen. Hvis f.eks. din kæreste tidligere har haft ubeskyttet sex og ikke er blevet checket, så kan det jo ret beset være ham, der har smittet dig, selv om I ikke har været hinanden utro.

    Men - slå nu koldt vand i blodet - der er sikkert ikke noget, hvis I ellers tidligere har været fornuftige. Din kæreste kan ikke tillade sig at mene, du er utro, fordi du får en rutinemæssig kontrol hos lægen.
  • Indstillinger
    .. Jeg havde en kæreste i sammenlagt 4 år, som var mig konstant utro. og jeg blev tjekket næsten hver gang jeg havde haft sex med ham , og jeg har aldrig haft en kønssygdom, men eftersom min underdel begyndte at opføre sig underligt, ville jeg lige ha' taget en test for sikkerheds skyld..
    Men nej jeg mener heller ikke at han kan tillade sig at beskylde mig for at være utro uden som som helst på mig..
Log in eller Registrér for at kommentere.