Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

avs..hva kan det mon være :0(

Redigeret 7 april, 2009, 02:51 i Åben debat for kvinder
Hej
Jeg skriver lige her, for jeg kunne ikke lige se mig ud af hvor mit spørgsmål skulle komme hen.

Jeg blev steriliseret for 5 år siden, da jeg ikke kan tåle at blive gravid mere. Har 3 børn nu, og alle er født med svangerskabsforgiftning og for tidlig. Så slut med det :0)
Og i alle de 5 år har der ikke været nogen som helst problemer.
Jeg har på klokkeslet fået min mens. 28 dage mellem, og 1 uge efter endt mens. fået ægløsning, hvor jeg har 1 dag jeg er rimlig ramt af smerter, men så er det over.
Men nu de sidste 2 gange har mens. rykket sig 2 dage og 3 dage og nu sidste gang kom mens, og sluttede, og ægløsning kom, men så blev det ellers ved med smerter. Dump smerte i underlivet, jag i underlivet, kvalme dagen lang, enorme brystsmerter og øget udflåd. Ja, altså havde det ikke været fordi jeg var steril, så havde jeg gået ned efter en gravid.test med det samme :0(
Men jeg tænker om det kunne være noget med æggestokkene? siden det kom efter ægløsning?

Nogen der har prøvet noget af det samme?

Milleper

Kommentarer

  • Indstillinger
    Fnis.... Så vælger jeg kedsomhed.. det må det altså være, og det findes der jo ingen kur imod, andet end at finde på noget at lave, så det må jeg jo gøre.

    Men spøg til side, jeg skrev som kun her for første gang i mit liv, ikke med henblik på at få diagnoser eller 100% korrekt lægelig svar fra folk i danmark, men måske fra nogle der havde prøvet noget lign.
    Jeg kan ikke få tid hos min læge før efter påske, så ku jeg jo lige så godt smide spørgsmålet ud i æteren og høre forslag fra andre.

    Men forslag er godtaget, jeg ordner mine nedgroede tånegle, sætter en ble på så min nedsunke livmoder ikke falder ud og laver pålædningsdukker med mine børn så keder jeg mig ikke!!
    SE! så har jeg lige kureret mig selv :0)

    rigtig god dag og påske

    milleper
  • Indstillinger
    KKKK44 er en person, der med jævne mellemrum og under forskellige synonymer driver hærværk her på siderne.
    På et eller andet tidspunkt går ND sikkert ind og fjerner indlæggene.

    Men da godt, du kunne finde humoren frem - for vedkommende er da sjov!

    Til dit problem: Hvor gammel er du? Umiddelbart kunne det jo være begyndende overgangsalder, men selvfølgelig bør du lige kontakte din læge, for selvfølgelig skal sådan noget lige undersøges ordentligt.
  • Indstillinger
    hej og tak for svar :0)

    jeg er 36 år, så vi nærmer os naturligvis, men jeg mener nu alligevel at have et par år tilbage i de "unge" rækker :0)
    og det er ganske givet blot noget normalt, men det er bare sådan at når alt har været "normalt" i 5 år, så bliver det pludselig underlig, så undres man jo.
    Men jeg har fået en tid efter påske ved lægen, også for at få lavet den der smear - test. Det er vist 3 år siden nu.

    mille
  • Indstillinger
    Når du kun er 36 år, så skulle det da gerne vare lidt endnu med den overgangsalder, det var kun en tanke her fra.
    Fornuftigt lige at få sådan noget checket.
Log in eller Registrér for at kommentere.