Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

16 - Jomfru - Problemer!

Redigeret 10 januar, 2012, 18:33 i Seksuel debut
Hej!
Jeg er en 16 årig dreng der går i niende klasse. For et par dage siden var jeg til en fest hvor jeg kyssede med en pige, jeg kunne tydeligt mærke at hun ville mere, men jeg var meget usikker og bakkede ud. Grunden til jeg er usikker og ikke har selvtilliden i top, hvad sex angår er at, min penis er ret lille (11cm) og den krummer ned af. Jeg er tænker meget på det og det påvirker mig ret meget psykisk.. Jeg håber bare at den vokser noget mere, jeg er nemlig ikke den hurtigste til at udvikle mig. Jeg tror hvis jeg var bedre udstyret at jeg ville have meget nemmere ved at springe ud i det - hvilket jeg er ved at sprænge i luften over ikke have få..

Jeg vil blive meget taknemelig overfor hjælp, på forhånd tak! (piger kan vildt godt lide mig, så det er ikke det der er problemet)

Hilsen mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hey 16 årige.

    Det er lidt af et problem du er blevet sat i kan man sige. Men husk nu på at sex ikke er det vigtigste.
    Hvis du er nervøs overfor sec skal du selvfølgelig ikke begynde på det. Din penis størrelse har ikke den store forskel. Det er ikke størrelsen men gørelsen :D
    Selvfølgelig er det svært især hvis alle ens drenge venner løber rundt og fortæller om at de har en kæmpe en.
    Men tag det nu roligt et skridt at gangen. Du skal ikke tage det sidste skridt før du føler dig klar til det. Og hvis der er noget der holder dig tilbage så vent til at du er klar. Der findes ingen værre sex for dig selv, hvis du ikke er klar til det.
    Held og lykke med det hele. jeg håber at jeg måske har kunnet hjælpe dig en smule.
  • Indstillinger
    Jeg vil give den anden bruger helt ret, og lige tilføje, at en krum penis sagtens kan være en fordel, da den kan ramme nogle af de rigtige punkter bedre... iflg min personlige erfaring :-)
  • Indstillinger
    hva er omkredsen af din penis?
    fordi at piger/kvinder ka faktisk bedre lide hvis den er tyk end hvis den er lang og tynd

    svar venligst igen så ka jeg prøve at bedømme om det er en god størrelse ;)
  • Indstillinger
    Jeg har også stået i samme situation engang, men det er bare med at give sig god tid i et forhold så man ikke bare springer på hinanden efter fire dage. jeg er nok en lille smule misundelig over din penis er krum da du kan ramme de rigtige punkter i en pige.. Men husk det er ikke størrelsen, men gørelsen. Spørg bare ind til det også vil jeg svare så godt som jeg kan.
  • Indstillinger
    tænk ikke på størrelsen men gørelsen :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.