Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

har brug for gode råd

Redigeret 5 april, 2009, 06:44 i Samliv
Jeg har chattet med den her fyr fra England i over 1 år nu. Har lige været på ferie hos ham i 2 uger, og har det ad h... til efter at jeg er kommet hjem. Inden jeg tog derover var alt bare nærmest perfekt og vi glædede os begge til at være sammen, vi kunne næsten ikke vente. Det skulle bare blive SÅ godt endelig at være sammen. Jeg kom så derover, og selvfølgelig var vi begge generte, det kan næsten ikke undgåes. Men der skete da nogle ting mellem os, og det var dejligt. Vi holdte i hånd næsten hele tiden, kyssede meget, krammede, havde sex. Og det hele var bare så dejligt. Jeg havde slet ikke lyst til at tage hjem igen. Men det skulle jeg jo, og afskeden var virkelig hård. Jeg tudede helt vildt i lufthavnen og han stod bare og holdte mig tæt ind til sig, og kyssede mig. Sagde at jeg ikke skulle græde for så ville han osse begynde. Efter jeg kom hjem var det som om alt var forandret. Allerede samme aften var der noget der var anderledes, og det gjorde ondt. Dagen efter fortalte han mig så at han var forvirret omkring sine følelser. Han syntes ikke rigtig at det havde "klikket" mellem os, og der var ikke rigtig nogen gnist. Han har ingen følelser for mig lige nu, men kan virkelig godt lide mig. Syntes jeg er dejlig, og han nød at være sammen med mig. Han fortryder intet. Lige nu har jeg ingen chance hos ham, men måske én dag. Vi blev enige om bare at være venner og så se hvad der sker.

Men hvad gør jeg ?
Føler mig fuldstændig tom indeni.
Ved godt at jeg ikke kan tvinge ham til at føle noget for mig, men ville da ønske at han bare følte noget...
Hvis han siger at han godt kan lide mig, og han syntes jeg er dejlig, og ikke fortryder noget, betyder det så ikke noget ? Føler han så ikke bare lidt ?
Jeg siger ikke at jeg har de store følelser for ham, jeg elsker ham ikke. Men jeg faldt for ham da jeg var hos ham, og savner ham konstant. Savner at være sammen med ham. Savner at holde ham i hånden, savner at kysse ham...savner at ligge ved siden af ham. Ja, bare at være sammen med ham.

Er virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre.
Skal jeg vente ?
Eller skal jeg mase lidt på ?

Hvis nogen derude har erfaring med det her, og kan hjælpe lidt, så hjælp en knust kvinde.

tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er jo det der sker efter at man finder hinanden på date----det hele er så godt --men når man så mødes ----er det anderledes
    men han er da meget ærligt --han har mødt dig og taget godt i mod dig ----
    men føler at du ikke er den han søger --og det må du respetere
    jeg vil ikke presse på hvis jeg var dig --jeg ville se tidan og se hvad der sker---
    men det er jo altid tomt --når noget godt slutter --så mit råd er sund dig lidt og prøv så en anden date --så du igen kan få lidt spænding ind i dit liv----
  • Indstillinger
    Ud fra det, du skriver, så har I haft 14 dejlige dage, nydt hinanden - du har erkendt, at du ikke elsker ham - og han har erkendt at han ikke elsker dig.

    Han har så meldt det direkte ud til dig - er det egentlig ikke ret flot? Jeg spekulerer lidt på, om det handler om såret forfængelighed fra din side? Hvorfor ville du gerne have, at han skulle føle det helt store for dig, når du jo ikke gør det for ham?

    Hvad er det, du overvejer at presse ham til?

    Et eller andet sted læser jeg, at han har haft det med dig nogenlunde som du har haft det med ham - det har været skønt og dejligt - men altså ikke lige den, man vil leve sit liv med. Og det kan da ikke være mere positivt. Det er jo aldrig sjovt at lide af ugengældt kærlighed, men det er jo ikke tilfældet her.

    Jeg forstår, at I har haft en god kontakt, og det ville da være en god ide at fortsætte dette på en venskabeligt plan, så længe den slags nu holder; det glider sikkert lige så stille ud af sig selv, og vil fremover være et hyggeligt og rart minde - og det er vel i grunden ikke så galt.
Log in eller Registrér for at kommentere.