Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvem kan I anbefale?

Redigeret 25 april, 2009, 10:43 i Astma
Kære alle

Jeg er patientgruppeansvarlig på http://www.livsnettet.dk som er en nystartet non-profit forening for alle der er berørt af sygdom eller handicap. Det er gratis og uforpligtende at være medlem og vi er derfor en ikke-kommerciel organisation.

Vi har i de seneste dage fået flere henvendelser fra astam patienter og pårørende som ønsker at starte en astma netværksgruppe på Livsnettet. Mit kendskab til astma er meget begrænset og jeg ønsker derfor at finde en tovholder til gruppen som både er aktiv i astma sammenhænge og som også er fagligt funderet. Findes der en eller flere personer I kan anbefale? I så fald vil jeg være meget taknemmelig.

Bemærk at dette indlæg ikke er kommercielt på nogen måde, da Livsnettet er en non-profit og ikke kommerciel organisation.

Kærlig hilsen og rigtig god Påske til Jer alle, Kenneth

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan kun anbefale jer at tage kontakt til Astma og Allergiforeningen. De har mange frivillige og gør et stort arbejde for at vejlede og oplyse omkring astma. De frivillige har som regel enten personlig erfaring eller har erfaring med familiemedlemmer, som lider af astma.
Log in eller Registrér for at kommentere.