Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svier når jeg kommer

Redigeret 31 marts, 2009, 04:35 i Mandlige sexproblemer
Hej, er mand 37 år og har været sammen med min kone i 13 år.
Har altid haft tendens til at komme tidligt. Ikke noget vi ikke har kunnet løse ved at kilde for hende.
Her de sidste år har jeg haft det således at jeg fik en kildren el. lign når jeg kom. Dvs at jeg ikke kunne blive ved med at pumpe under selve orgasmen, men er nødt til at tage det meget stille og roligt, da det ellers er ubehageligt. Det er det samme når jeg onanerer, men da styrer jeg det jo selv.
Den samme kildren/svien er til stede når jeg tisser, hvilket foregår med en drypstråle til sidst under tisseriet. Min tis lugter ikke specielt dårligt.

Jeg ved fatisk ikke om det skal betegnes som kildren eller svien for det er ikke sindsygt ubehageligt, kun når jeg bliver ved med at pumpe.
Det er faktisk kun i penishovedet at det foregår. Penishovedet ser ikke unormalt ud og der er ikke udflåd.

Her de sidste uger er der så også indtrådt impotens under samlejet. dvs at denne kilder/svie følelse kommer kortvarigt(ikke ved orgasme), hvorefter den dejlige følelse forsvinder og penis falder.

Jeg har en del ting at spekulere på for tiden, både arbejde og økonomi privat.
Måske dette spiller ind, men aner det ikke.

Forslag ud over at gå til læge?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er da overvejende sandsynlighed for, at hvis du har lidt vel meget at tumle med, så kan det sagtens gå ud over potens, men selv om du beder om andre råd, end at gå til læge, så er det alligvel mest fornuftigt af dig at gøre det, for det kunne jo være, der også er noget fysisk, som skal kureres og det vil du ikke få svar på i et debatforum. Du beskriver noget omkring noget ubehag/svien, det kan være mange ting eller ingen ting - og opfattes garanteret forskelligt fra person til person.
Log in eller Registrér for at kommentere.