Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vulvodyni Behandling på Hillerød sygehus

Redigeret 29 marts, 2009, 15:10 i Vulvodyni
Jeg er en pige på 23 år. Jeg har haft vulvodyni altid... Jeg har været hos mange forskellige læger som alle mente mine smerter var psykiske og at jeg bare var hysterisk. Jeg er aldrig blevet forstået. Og til sidst troede jeg faktisk på dem... at det var noget jeg blidte mig ind... Det gav ar på sjælen. Men jeg kæmpede videre, ved ikke hvor jeg fik kræfterne fra.
Jeg er nu i behandling hos den dejligste (kvindelige)læge og (kvindelige)sygeplejerske på Hillerød sygehus. Her mødte jeg for første gang forståelse og de vidste at mine smerter var virkelige. De siger at de har behandlet menge piger som mig og som er blevet helt smertefrie. De er utroligt søde, og bruger IKKE instrumenter når der skal undersøges. De behandler med akupunktur og "trykker" lidt på de steder det gør ondt.. Det er altså en behandling uden medicin, sprøjter og/eller operationer. Selve "trykkeriet" gør ikke super ondt (det er intet i forhold til det vi oplever i sengen) og er hurtigt overstået. Jeg har været til behandling 5-6 gange. Det har allerede hjulpet lidt, men har stadig for mange smerter til at have samleje. Jeg har svært ved at forklare forandringen, men jeg kan bare mærke at det er blevet bedre.. men jeg er stadig skeptisk for det lyder for det til at være sandt...
Derfor vil jeg gerne høre om der er andre der været til behandlig i Hillerød og er blevet raske?
Jeg håber det hjælper og jeg føler hele min fremtid afhænger af om jeg bliver rask af denne behandling... jeg har ikke flere muligheder tilbage.. Jeg bliver indimellem grebet af angst for det ikke virker, og at lægen er for alternertiv. Derfor skriver jeg dette indlæg.. Har brug for vide hvordan andre har det efter behandling på hillerød...
På forhånd tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.