Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ikke at kunne komme ind.

Redigeret 13 april, 2009, 09:21 i Mandlige sexproblemer
Jeg har ikke haft min sex debut endnu, men den anden dag var det virkelig tæt på. Min kæreste og jeg, skulle ha sex, for første gang. Men.. Jeg kunne ikke komme ind!? Efter langt tid, hvor vi begge hjalp til, gav vi op. Jeg kunne simpelthen ikke komme ind. Er der nogle der har prøvet det før? Det var virkelig frustrerrende. Vi prøver igen en dag, men hvorfor kunne jeg ikke komme ind??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mit bud - som ikke nødvendigvis er det rigtige - er, at det kunne du ikke, fordi din kæreste var så anspændt, at hun - uden at vide det " lukkede helt af".

    Så I skal øve jer i at kæle, nyde og give - og først og fremmest slappe af sammen. På et tidspunkt i det kæleri, når hun føles godt våd, kan du begynde med en finger, så måske to, og når det føles helt naturligt for jer begge to, så kan du prøve med din pik. De første gange kan det muligvis igen ske, at hun får lukket af, men øvelse gør mester.

    Og - husk nu det kondom. :-)

    Held og lykke - det er ikke helt ualmindeligt med en sådan reaktion, når det er første gang for begge parter.
  • Indstillinger
    Tusind tusind tak 'lotte123' :-) Jeg vil prøve hvad du foreslog. Igen tak! Jeg skylder dig en tjeneste! :-)

    Hvis der er andre forslag er i meget velkomne. :-)
  • Indstillinger
    Vi kunne igen ikke. :-(
    Hvad sker der??
  • Indstillinger
    Jahhh, som jeg skrev så handler det om at øve sig, og der kan jo godt gå nogle gange, før det lykkes.

    Men - det er mit bud - jeg ville ønske andre kunne komme med noget andet til jer.

    Nu er I ret unge, så ville det være en ide om din veninde fik en snak med sin mor? Det er ikke et urimeligt forlangende.

    I kunne måske også sammen snakke med en voksen, som I har tillid til. Det at have sex er ikke unaturligt, og jeg synes, det er undrligt, at man ikke kan tale med voksne om disse emner. Det har intet med lige præcis jeres kontakt til mere modne mennesker, som jeg jo ikke aner noget om; det er vist desværre meget almindeligt at unge ikke får en god og fornuftig information, de vel at mærke kan bruge til noget.

    Jeg regner med, at I har fået standardundervisningen i skolen, men alle disse spørgsmål, der uværgeligt dukker op, når man skal debutere praktisk ville det være rart at kunne tale med nogen om. Jeg tror de fleste unge går og tror at det lige præcis er dem, der er noget i vejen med, og at alle andre sagtens har styr på det, men i de fleste tilfælde er der megen usikkerhed, og af en eller anden grund betragtes sex som noget alle bare skal hele tiden, men samtidig er det også en frygtelig pinlig ting. Det hænger jo ikke sammen.

    Men øv jer, og gør det stille og roligt i jeres eget tempo, det skal nok lykkes på et tidspunkt. Husk bare, at I ikke må føle nederlag.
  • Indstillinger
    Hej..

    Ja, Lotte nu bryder jeg lige ind her også - men denne gang er der ikke noget, jeg er uenig med dig i. Heller ikke i dine tanker om de unges berøringsangst i forhold til emnet sex.

    determig1: Jeg havde faktisk lidt den samme oplevelse, da jeg havde min seksuelle debut - eller skulle til at have den. I vores tilfælde var det også, som Lotte skriver, delvist fordi hun ubevidst lukkede af, og jeg var nervøs og havde alt for mange ting i hovedet, så jeg heller ikke kunne have en særlig effektiv rejsning sammen med.

    Vi forsøgte at køre forspillet længere tid, så vi kom ud over det punkt vor man tænker; nej, hvor er det nyt og anderledes. Indtil vi var trygge ved at ligge sammen så tætte og nøgne. Derudover, så tror jeg, der er mange, der starter med missionærstilling. Det er jo også meget fint, for der er man tætte, men det er en utaknemmelig stilling, synes jeg. Vi forsøgte derfor, efter nogle mislykkede gange, at hun satte sig på mig. Det fik hende til "automatisk" at løsne lidt op, og så gik det faktisk meget nemt (for mig). Når man så er inde, så kan man "trille rundt" til missionærstilling, og så er alt godt.. :)

    God fornøjelse.
  • Indstillinger
    Ja, nu er det jo et debatforum og ikke en dialig - jeg tror bestemt trådstarter er interesseret i så mange gode bud som muligt.

    Så du bryder bestemt ikke ind - tvært i mod. Jeg er helt enig, det var et rigtigt godt forslag, du her kom med, så langt havde jeg ikke tænkt, så det var da fint, at en anden gjorde det.

    :-)
  • Indstillinger
    Tak! I mennesker er herlige. Ja vi forsøger jo nok igen, og så håber jeg det vil lykkes. For jeg har på fornemmelsen at hun er ved at give lidt op... :-S
  • Indstillinger
    Som jeg har skrevet, så handler det om at øve sig og øve sig, og det må du fortælle din veninde. Det er ikke godt, hun er ved at opgive - i løbet af meget kort tid kommer hun nok der til, at det hele er hendes skyld, og så bliver det først problematisk.

    Piger/kvinder er faktisk verdensmeste i at påtage sig skyld for alt mellem himmel og jord, og hvis hun først får den ide, at det nok er hende, der er noget i vejen med, så får hun det svært.

    Der der er slet, slet ikke unormalt, så derfor skal I øve jer i at slappe af, og hun skal måske øve sig ekstra i at slappe af i bækkenbunden, så hun kan modtage dig. Det kan faktisk godt gøre noget mere ondt på hende, hvis hun er så spændt, så Medics forslag om at hun er øverst er sikkert en rigtig god ting. Så har hun også følelsen af at styre det lidt mere.

    Og så det allervigtigste - sørg for at I er helt uforstyrrede. Hvis der er fare for, at der lige pludselig kommer nogen ind ad døren, er alt rigeligt til at man ikke kan slappe af.
Log in eller Registrér for at kommentere.