Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvad skal jeg gøre?

Redigeret 29 marts, 2009, 06:55 i Åben debat for kvinder
Jeg har flere gange prøvet at give min kæreste handjob og bolwjob og hafte samleje med ham, men han får aldrig udløsning, han siger det er dejligt, og jeg har prøvet alt, også forskellige metoder, men der er intet der får ham til at komme.. jeg tør ikke rigtigt at spørge ham, jeg overvejer om det er fordi at han er blevet omskåret at han måske har brug for det vildere for at kunne mærke noget, please en eller anden vær sød at svar mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hmmmm jeg ved ikke hvorfor han ikke får udløsning men ved at det nok ikke er på grund af at han er omskårn jeg har været sammen en der var og der var aldrig nogen problemer.......Selv om det ikke er et rart emne at skulle bringe op så spørg om det har været et problem før med andre piger ellers bliver du nødtil og spørge hvordan han godt kan lide det, man bliver nødtil at snakke om ens sexliv når man har et forhold
  • Indstillinger
    Hej Unda05

    Du skriver ikke, hvor længe du har kendt din kæreste, og hvor længe det har stået på. Ved du om han kan få udløsning, når han ornanerer selv?

    Du bør være opmærksom på, at nogle former for medicin kan give problemer af den type du beskriver - det er bla. nogle former for anti depressiv medicin.

    Jeg har selv været i en lignende situation og jeg ved hvor svært det er... Man føler at man ikke slår til eller ikke er lige så god som de andre kvinder - men det behøver overhovedet ikke at have noget med sagen at gøre. Hos os hjalp det da han skiftede til en anden type medicin.

    Jeg ville helt sikkert også tage en snak med ham om problemet - både fordi det fylder rigtig meget for dig, men også fordi det må være irriterende for ham. Måske kan en løsning være, at du "kører ham op" med hånden eller munden, hvor efter han selv tager over og ornanerer det "sidste stykke" - evt. med en finger i dig for at få følelsen af at I stadig er to om det.

    Ved godt dette er svært - men du må også huske at nyde, at du har en elsker der kan holde længere end de fleste andre mænd og dermed (forhåbentlig) kan få dig til at komme mere end en gang ;-)

    God fornøjelse

    JVP
  • Indstillinger
    Du prøver alt muligt, han siger, det er dejligt, du spekulerer dig gul og grøn, men tør ikke spørge ham.

    Undskyld, men er problemet ikke egentligt hans? Det skal da ikke være en gættekonkurrence fra din side. Han må da melde ud, hvad han gerne vil.

    Hvis man vil noget med et parforhold, bør man først og fremmest øve sig i at tale sammen, øve sig i at udtrykke, hvad man dybest set føler.

    Om ikke ret lang tid, kommer du sikkert der til, at det er nok er dig, der gør det hele forkert. Hvis han ønsker en ændring i forhold til jeres sexliv, bør det altså være ham, der melder ud. Hvis han har et problem, er det også hans ansvar at prøve at rette op på det.

    Slap du bare af, og nyd det du nu kan - det er ikke din skyld.
Log in eller Registrér for at kommentere.