Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt lår og balle

AnonymousAnonymous
Redigeret 10 august, 2009, 09:25 i Fod- og knæskader
Mine muskler i lår og balle er så hamrende ømme. Især låret, som om nogen har stået og slået på det med en kølle. får medicin, for afslpaning og inflammation - hjælper ikke. Laver stræk øvelser med store smerter. Kan ikke gå særligt langt 10-15 meter uden at smerter kommer, dvs. musklen forkrampes. Lægen kan ikke gøre mere. Fys giver mig nogle øvelser - det er gået fremad, men smerterne er der stadig. Og det gør hamrende ondt, mens jeg laver øvelserne -
Er der nogen der har prøvet dette ? - det er kommet af overanstrengelse ved lang gåtur. Var lidt øm iknden gåturen, troede den ville hjælpe, men ak det blev bare værre. Nu er der gået 4 mdr.
Håber nogen kan hjælpe med godr råd.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!
    Håber du har fået det bedre nu.

    Jeg døjer lige nu med det samme.
    Skaden kom efter et forkert løft hvor min iskias nerve i ryggen gik i klemme. Det er min kiropraktor og min massør samme sted der tager sig af denne skade. Kiropraktoren til at rette iskiasnerven ind og massøren til de efterfølgende smerter i baller og lår.

    Jeg laver også strækøvelser for lår, baller og ryg og der afhjælper lidt efter lidt. Men desværre så er det noget der tager meget lang tid.
Log in eller Registrér for at kommentere.