Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan det muligvis være galdesten.

Redigeret 19 juni, 2009, 16:42 i Galdesten
Hi alle med Galdestens erfaring.

Ja jeg hr hørt fra en der har galdesten at mine symtomer muligvis kunne tyde på dette. Her kan i lige få et indblik i min situation.

Lige siden jeg var 10 deromkring eller før, har jeg haft kraftige krampeanfald.
Det kommer i perioder gerne med op til flere måneders mellemrum. Jeg får helt ondt i den ene side af maven gerne højre side og nær mine ribben eller under dem. jeg er nu begyndt at få svedudbrud og kvalme fornemmelse de gange det kommer. Jeg får også meget kraftig menstations smerter der gør at jeg hverken kan ligge eller side eller være nogen steder. Jeg har haft disse symtomer allerede 3 gange i denne månede og rigtig kraftigt her til eftermiddag der gjorde at jeg slet ikke kan læne mig fremover dermed, har jeg det stadig sådan.

Min læge som jeg var til her sidste år eller lign sagde at det nok ikke var noget som jeg slet ikke kúnne forstå for jeg havde siddet ovre i skolen og fået så ondt at jeg ikke kunne få vejret ordentligt så jeg tog akut til lægem og så sender de mig for grovt da bare hjem?
en læge burde gøre sit job bedre især når det kommer akut.

Jeg er 15 nu og det har plaget mig meget her i mit unge ''teenanger liv'' så jeg tit måtte aflyse vigtige aftaler mm.

Hjælp mig med en forklaring eller to. hvad skal jeg dog gøre
Stine.

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg ville kræve og komme til en scanning hvis jeg var dig. der kan de se det med det samme-
  • Indstillinger
    Hej Stine.
    Jeg har lige læst dit indlæg og det du fortæller om
    kunne godt lyde,som galdesten. Jeg var nede ved
    min læge i torsdags og efter at jeg har været til skanning
    af min mave,lever og nyre fandt de ,at jeg har galdesten
    og det selv om jeg ikke har haft symptomer af det.
    Men min læge fortalte mig,at hvis jeg fik nøjagtig de
    symptomer,som du har skulle jeg kontakte ham.
    Lad dine forældre fortæller din læge dette og jeg synes
    bestemt også du skal skannes,hvis ikke han/hun vil gå med
    til dette synes jeg i skal skifte læge.God bedring.
    Hilsen HN.
Log in eller Registrér for at kommentere.