Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mystisk remtrædende blodåre i øjet! ö

Redigeret 26 marts, 2009, 18:07 i Åben debat om øjne
Hej

Jeg er en pige på 20 år og jeg har snart i et halvt år gået rundt med noget mystisk i mit højre øje. Det har ikke irriteret mig før men jeg lægger mere og mere mærke til det og det er begyndt at klø så jeg er lidt på den, og nu vil jeg høre om nogen kender til det?

Jeg har i mit højre øje én fremtrædende blodåre fra øjnkrogen ved næsen og ind til farven i øjet, (ved ikke lige hvad sådan en hedder)
Jeg har gået til lægen med det, hun siger det ikke er noget alvorligt og siden mit syn ikke er hæmmet af det så ville hun ikke gøre mere.

Men jeg er ret irriteret over det. og mit højre øje er begyndt at klø der hvor blodåren ligger. men jeg prøver så vidt muligt ikke at gnide i øjnene

Jeg har søgt lidt på det, og tænkt lidt på allergi eller sådan noget. men jeg lider ikke rigitg af allergi. I hvert fald ikke hvad jeg ved af. :)
Jeg er født med stoppede tårkanaler som blev ordnet da jeg var helt lille, ved ikke om det kan have noget med det at gøre.??

Jeg har overvejet at søge øjnlæge men jeg er møg pivet med den slags. Så ville lige spørge mig til råds herinde først. Nogen der har oplevet noget lignende eller kan hjælpe mig til at komme nærmere hvad det kan være ??

Hilsen Stine
Log in eller Registrér for at kommentere.