Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hovedepine!!

Redigeret 3 april, 2012, 02:20 i Hovedpine og migræne
Hej.
nu har jeg haft hovedepine i 5 dage i træk, og ved bare ikke hvad jeg skal gøre, om natten kan ikke sove pga det, og ligger og græder fordi det gør så godt, og er også svimmel.
håber der måske er nogen der kan hjælpe mig..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal gå til læge, og der finde ud af hvilken slags hovedpine, du har. Først der efter kan man finde ud af, hvilken behandlig, der skal til.

    Det er en dårlig ide at blive ved med at tage smertestillende, da for megen indtagelse netop kan give hovedpine.
  • Indstillinger
    Hvordan gik det dig så ? - har nemlig det samme problem
  • Indstillinger
    Tobias,

    Spørgsmålet blev stillet i marts måned 2009, og der blev aldrig meldt tilbage, så du skal nok ikke forvente at hun stadig er på her.

    Så derfor er der øjensynligt ikke andre råd end det jeg gav den gang; du bør snarest søge læge.
  • Indstillinger
    jeg har hovedepine hver eneste dag det sidder ligesom og trykker omme i baghovedet eller hvad det nu hedder??..... jeg er rigtig træt af at døje med hovedepine men mange mener det hænger sammen med min ryg sygedom jeg ikke kan huske hvad hedder
  • Indstillinger
    Hovedpine kan skyldes mange forskellige ting.
    Er dine øjne i orden. Har du infiltrationer. Er du skæv i kroppen, så får du infiltrationer. Er dine ben lige lange. Er dine tænder i orden. Har du for højt blodtryk.
    Som du ser, der kan være mange årsager.
    Lægen kan måle blodtrykket og forhåbentlig også mærke om du har infiltrationer. Jeg er mere usikker på om lægen tænker på skævheder i kroppen. Det kan give en frygtelig hovedpine.

    Tandlægen må vide om dine tænder er i orden og dit bid ikke er skævt. Det giver nemlig også hovedpine.
    Der er ikke andre udveje end sørge for en grundig undersøgelse. Det ved jeg desværre ikke altid er lige nemt.
Log in eller Registrér for at kommentere.