Hjem Familieliv Barnløse i behandling

Kan man tage et befrugtet æg ud og give til en anden?

Redigeret 17 april, 2009, 06:15 i Barnløse i behandling
Ja, overskriften siger vist sig selv.. Jeg er en ung pige, der har en anelse om at jeg er gravid. Jeg kan ikke magte et barn mere pt ( har i forvejen2) Men tanken om abort, bryder jeg mig ikke om. Tænkte i herinde måske ved om det kan lade sig gøre at tage det befrugtede æg ud og give en anden? som helt sikkert vil kunne give det meget mere end jeg. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentarer

  • Are you kidding me!

    Hvis nej, så er svaret: Nej, det kan man ikke!

    Jeg tror dit indlæg er en dårlig spøg, men ellers synes jeg godt nok, at du er på den forkerte side. Ved du hvor følsomt det er, at være ufrivillig barnløs og i behandling?!
  • Tak for svaret. Nej det er bestemt ikke en dårlig spøg, men undskyld at man dog kunne tænke tanken om at hjælpe andre!
  • Hverken muligt, lovligt, anstændigt el.andet
  • Hej Katja 27
    Jeg er selv barnløs og syntes ikke dit spørgsmål er sært. Men har du tænkt på at bortadoptere barnet når det er født?

    Louisel78
  • Egentlig en megt generøs tanke....
    -Men det er jo ikke muligt, Det befrugtede æg/fostret kan ikke sætte sig fast i en andens krop, dertil er teknologien ikke kommet...
    -Men ja -der er den mulighed at bortadoptere når den tid kommer og du skal føde. Der vil være mange der gerne vil adoptere et barn fra norden. -Men egentlig håber jeg at du vil finde overskuddet og beholde det :o)
    Selv er min mand og jeg i behandling for barnløshed og overvejer adoption. Men der er mange svære overvejelser og vi er ikke færdige med vores forøgt med IVF endnu, men tankerne er nødt til at være foran behandlingen føler jeg.
    Det er rigtigt hårdt lige nu, hvor det er forår og mange går rundt med store maver!!
Log in eller Registrér for at kommentere.