Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

symtomer???

Redigeret 15 marts, 2012, 12:11 i Forstyrrelser i stofskiftet
hej til jer alle,

jeg bliver lige nød til at hører igen....igen... om når i skriver trykken i hovedet og ører om det er sådan jeg også har det, lidt tung... i optrækket,

når jeg f.eks. er ude at gå så får jeg ligesom noget foran på panden, ja tryk kan det vel godt kaldes også tryk fra øret og ned til kæben, udenpå ligesom og så har jeg sådan et underligt tryk på tænderne og ja så kan jeg også have svært ved at tage mig sammen,kan sidde i sofaen og bare stene... også ligesom tryk i næsen

er det de nye piller eller hvad???? har også oppustet mave og forstoppelse,men det havde jeg nu også da fik de gamle piller.

har også svært ved at holde fokus,når flere taler rundt om mig

men hvis bivirkninger på de nye piller burde de så ikke have vist sig lige så slemt lige da begyndte på dem, har nu spist dem siden januar???

hilsen fra susanne12 igen igen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Susanne.
    Jo jeg vil da også mene, at du burde have kunnet mærke symptomerne i starten også. Følte du dig bedre tilpas i foråret?
    Har du fået målt dine stofskiftetal? Nogen siger jo at den nye medicin ikke virker så godt som den gamle, og at man har brug for en dosisjustering...
    Dine symptomer med trykken i hovedet kender jeg ikket til, men det der med ikke at kunne holde ud at mange snakker på en gang kender jeg udmærket. Jeg kan f.eks. heller ikke holde ud at radioen kører imens vi snakker ved aftensbordet, ja støjintolerans kan det vist kaldes..
    Med venlig hilsen
    Gitte
  • Indstillinger
    Hej Susanne12

    Jotak, det er sådan det trykker. Mest i den forreste del af hovedet, især panden liger over næsen, nogle gange trækker det ned over næsen, også i tindingerne og det kan nogle gange føles som om øjnene bliver presset ind mod næsen. Det trækker badved ørerne så man kan føle sig halv døv, piven-susen i ørerne, kan ikke sortere lyd hvis både tv og radio er tændt. Halsen trykker, både op -og nedad, kan gøre helt ondt i munden, ligesom det kan trække helt om i nakken og op i baghovedet.
    Jeg har så løs mave og skal skynde mig hver morgen, ellers er det kvalme og trykken, rumlen i mellemgulvet. Og energien -den kigger man langt efter, kan sidde længe og tænke på det jeg kunne lave, men kommer ikke rigtig ud af starthullerne, hjernen kører for langsomt! Føles nogle gange som om hovedet er lidt blokeret.
    Jeg er sat op med en hel per uge for 2 gang nu, med 3 ugers mellemrum og jeg har fået det lige skidt hver gang. Selv om jeg var sat op første gang, var mine tal blevet ringere, så jeg håber godt nok ikke jeg skal forhøjes igen.
    Mvh Birgit
  • Indstillinger
    trykken i hovedet og susen i ørene hele dagen uden radio og støj, ørene føles som man er ude at flyve men ikke så slemt, sommetider sitten i overarmen Hilsen John H
Log in eller Registrér for at kommentere.