Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kønsvorter - hvordan kommer man selv af med dem?

Redigeret 25 marts, 2009, 19:52 i Åben debat om kønssygdomme
- Hej allesammen (:
Jeg har fundet ud af at jeg har kønsvorter, og vil meget gerne vide hvad jeg kan gøre for at komme af med dem. jeg har hørt noget om, at man kan gøre det der hjemme, uden at indblande andre. Har i nogle idéer til medicin eller andre former for ting man kan bruge, for at komme af med dem der hjemme. og eventuelt hvor man kan få fat i disse ting.
tak for hjælpen, til dem der svare!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du kigger debatterne igennem her på siden, så er der rigtigt mange, der beskræftiger sig med kønsvorter, og der vil du sikkert kunne få en del råd.

    Men - det er vel altid en god ide lige at få lægen til at kigge på det og komme med en diagnose.
  • Indstillinger
    Kære Alex

    Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at begynde at behandle dem selv, uden din læges råd først i hvert fald. Lægen har flere forskellige behandlingsmetoder for kønsvorter, og jeg garanterer dig at han/hun har set kønsvorter før. Der findes - så vidt jeg er orienteret - ikke nogle håndkøbspræparater mod Kondylomer, og de præparater, der findes mod vorter generelt, er IKKE til at smøre på intime steder.

    Snak med lægen. Er der en årsag til at du ikke vil gå til din egen læge med dette, så kan du også kontakte en anden læge, og høre om vedkomne vil give dig en tid - det vil de som regel.
Log in eller Registrér for at kommentere.