Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Snorken!

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der var nogle ting kan selv kunne gjøre for at ungå snorken.. jeg sover stortset altid i søvn på maven men folk siger jeg snorken utrolig meget og ret højt.
jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Skal jeg opereres eller hvad? For det har jeg hørt fra andre at de er blevet

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er altid en god ide lige at blive undersgt, om der skulle være en fysisk grund, som der kan gøres noget ved, så det vil jeg anbefale dig at gøre først og fremmest.

    Jeg har faktisk haft glæde af Azonor, som ellers er blevet betegnet som fup og fidus, men det har altså virket fint på mig - dog skulle jeg kun bruge dråberne en månedstid ad gangen, og så holde pause, men efterfølgende er min snorken så blevet mindre, men altså kun i perioder.

    Jeg ved ikke, om jeg vil anbefale det, for det virker øjensynligt ikke på alle - det er noget dyrt, men det tog altså toppen hos mig.

    Men - da det ikke er mig, det generer, men min mand, så er det jo ham, jeg holder mig til, og han konstaterede lige pludselig, at jeg var holdt op med at snorke fra den ene nat til den næste. Vi prøvede at finde ud af, hvad der kunne være sket, og kom frem til, at jeg jo havde været til akupunktur - går til det p.gr,. af migræneanfald - og min akupunktør prøver jo samtidig at rette op på andre skavanker hos mig - jeg havde dog slet ikke talt om denne snorken - men hun havde øjensynligt været et sted, der også påvirkede dette.

    Jeg nævnte det for hende næste gang, og jo, det kunne godt være, hun havde fanget noget der. Jeg har stort set ikke snorket siden - og det er flere måneder siden. Jeg har i øvrigt heller ikke taget Azonor i den periode.

    Så - prøv at kontakte en akupunktør og spørg, om det måske kunne være noget, man kunne hjælpe dig med.
Log in eller Registrér for at kommentere.