Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Haft det mærkelig i maven igennem 3-4 uger!

Redigeret 22 marts, 2009, 10:02 i Irriteret tyktarm
Hej allesammen..
Står her og har et mere eller mindre problem.
For ca. 1 måned siden fik jeg influenza, men to uger efter så begynde jeg pludselig at få en form af diarré og kvalme uden at føle at jeg skulle kaste op, men så sagde min læge jeg skulle tage ned og købe noget imod det.
Det hjalp så med at holde det tilbage så jeg kun sku på toilettet en enkelt gang om dagen. Men så når jeg ikke tog de der piller jeg nu fik af vide jeg sku tage, så fik jeg simpelthen så meget luft i min mave at jeg fik ondt og når jeg prøve at få det ud så fik jeg bare ondt i maven og følte at jeg skulle på toilettet også! og når jeg så ike har taget de piller der så er min afføring mærkelig det ligner at der er sådan noget ''skum'' med ligesom om der var spyt på og ser helt forkert ud. Når jeg har spist får jeg rigtig ondt i min mave altså i mavesækken og imens føler jeg skal på toilettet uden at jeg skal.. prøver at varriere med min kost, prøver at spise foreskellige ting som kunne hjælpe men nej, der intet som hjælper!
Hvad kan det være? nogle som kender til problemet?

Det skal lige siges at jeg ikke er gravid eller noget, har tjekket om det var det, men det var det ikke.
Log in eller Registrér for at kommentere.