Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svien ved sex

Redigeret 23 marts, 2009, 09:54 i Kvindelige sexproblemer
Hej og hjælp!

Mig og min kæreste er "sammen" nogle gange om ugen men der sker det nogle gange at det gør ondt dernede på mig, selvom jeg har lyst. Det er svien nederst i hullet når han skal ind og det stopper nogle minutter efter han er ude hvis vi ikke gør mere, hvilket vi ikke kan da det gør ondt. Jeg ved ikke hvad det er men ønsker gerne svar og evt hvad skal jeg gøre for at det forsvinder så jeg kan nyde vores sexliv hver gang?

Venlige hilsner og håb på svar hurtigt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du
    Du skriver ikke hvor gammel du er, men jeg gætter på du er ret ung...har jeg ret?
    Du skriver heller ikke om denne svien er nyt for dig, eller om det har stået på i længere tid, om du har haft svamp eller blærebetændelse.
    Skriv lidt mere, så kan jeg bedre svare dig..
    Hilsen Anette
  • Indstillinger
    Jeg har det på samme måde lige efter min menstruation. Men hun den første gang. Ved ikke om det har noget at gøre med at jeg bliver mere tør efter perioden.

    Men du siger at du har det hele tiden eller??

    Det kan være svamp hvis det samtidigt kløer.
  • Indstillinger
    Jeg er 17 år, og har været seksuelt aktiv siden alder 15. Min kæreste og jeg har været sammen i 16 måneder og gør det c3-4 gange om ugen og det sker ca. 2-3 ud af 10 gange. Det har stået på stort set lige så lænnnnnnnnnnnnnnnnn ihar været sammen. Har engang haft blærebetændelse men det er 1-2 år siden sidst.
  • Indstillinger
    Og ja, har nogle problemer med svamp i underlivet af til.
    Ved ikke helt hvad jeg skal gøre?
  • Indstillinger
    Jeg har endnu ikke været i seng, med min kæreste. Men jeg vil rigtig gerne, hvordan kommer man sådan rigtig igang med det? HJÆLP !
  • Indstillinger
    Jo, og jeg er 13 år. Og vil så gerne, med min kæreste.
  • Indstillinger
    Hej 13 årige pige.
    det er alt for tidligt at have sex i din alder.
    Vent hellere til du bliver lidt ældre. Det bliver du gladere for(;
  • Indstillinger
    Sodmiddel1. I følge lovgivningen må du faktisk ikke før du er 15, og selv om du tror det, så er du slet ikke klar til den slags endnu. Du vil med stor sandsynlighed også finde det ret ubehageligt.

    Hvis din kæreste er over 15, så bryder han loven, hvis han er under, så er han heller ikke klar.

    Nyd nu jeres barndom lidt endnu - I skal som nok nå at blive voksne. Og jo, man er altså stadig et barn, når man er 13 år, og slet, slet ikke klar til voksenlivets strabadser - det er som slet ikke så fantastisk at blive voksen, så slap af.
Log in eller Registrér for at kommentere.