Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hudafskrabning i skeden? :/

Redigeret 11 oktober, 2010, 10:19 i Kvindelige sexproblemer
Hej piger

Jeg har et lille spørgsmål/problem som jeg håber, at i kan hjælpe mig med at blive klogere på.

Min kæreste og jeg skulle rigtig til at hygge os i går og det startede rigtig fint. Han begyndte at give mig finger, men stoppede så og spurgte om jeg havde fået en hudafskrabning? (oppe i skeden altså) Det synes jeg ikke umiddelbart, at jeg har, men kan man godt det?
Jeg mærkede selv efter med en finger i skeden og ja, det føltes faktisk lidt som en hudafskrabning :( .. Meget ubehageligt.. Jeg har ingen ide om, hvad det er. Jeg tænkte på om det kan være kønsvorter? Jeg synes nemlig det mærkes som om der er to "knopper"/"hudafskrabninger". Nogen der har prøvet at have kønsvorter i skeden og kan fortælle lidt om det, så jeg enten kan af- eller bekræfte den mulighed. Er der nogen andre der ved, hvad det kan være? Det gør ikke ondt og har slet ikke selv lagt mærke til noget og det tror jeg heller ikke, at jeg ville, hvis ikke min kæreste havde sagt noget.
Der er ingenting at se udvendig - der ligner det hele sig selv.

Håber meget, at der er nogen der kan og vil hjælpe mig :( Jeg er meget bekymret for om det kan være noget alvorligt.

Kommentarer

  • Indstillinger
    :)
    Er punktet med det nubrede væv ud mod maven eller ud mod ryggen? Grunden til at jeg spørger, er at alle kvinder har et lettere ujævnt område i skedevæggen (ca tre-fire cm. oppe i skeden) ud mod maven. Måske, det er det, der minder dig om en hudafskrabning. Hvis det er det, kan jeg fortælle dig, at det er et sted hos kvinden, hvor, hvis det stimuleres godt kan give dig et stort, varmt velbehag (orgasme).
    Man kan også få kondylomer oppe i skeden, men jeg ved ikke, hvordan de føles. Men hvis du/ I er sikker/sikre på at det er nytilkomment, vil jeg da anbefale at få en læge til at kigge på det.
    Held & lykke
  • Indstillinger
    Hej. Har du fundet ud af hva det er. Jeg er nemlig også i samme situation og jeg er meget bekymret for hvad de kan være. Jeg tænkte i første omgang også på at det måske kan være kondylom jeg har fået. Men jeg kan faktisk ikke mærke noget ved berøring. Mine to knopper vender opad mod maven. Hvis du har fået svar på dit problem vil jeg meget gerne vide hvad det er..
    Mvh..
  • Indstillinger
    Nu er det over et halvt år siden, Nille var inde med sit problem, og hun meldte aldrig tilbage på det svar, der kom til hende, så det skal du nok ikke regne med heller sker nu.

    Men - hvis du har et par knopper oppe i skeden, så synes jeg da lige, du skal få lægen til at kigge på det. Det kan være, det er noget, der skal være der, det kan også være, det er noget, der skal gøres noget ved - det kan du givet ikke få et endeligt svar på i et debatforum.
Log in eller Registrér for at kommentere.