Zeno kendskab?
Hej med jer...
I en efterhånden 15-16 år lang kamp mod acne og bumser, har jeg netop nu lige bestilt noget der hedder en Zeno der skulle gå ind og varme bakterierne så bumsen skulle minimeres eller forsvinde helt ganske hurtigt og helt uden bivirkninger.
Et eller andet sted er man vel optimist når man bestiller, den koster alligevel en del penge sådan et lille apparat men tvivlen er der da så sandelig også! 16 år er lang tid og være plaget af uren hud og bumser og har så sandelig også sat sine præg både fysisk og psykisk, så lad mig samtidig tilføje til alle jer der også lider af dette at jeg føler virkelig med jer, ved hvor slemt det er og alt for overset en "sygdom" i den lægelige verden hvis i spørger mig!
Men ren og skær nysgerrighed, kender nogen til denne Zeno og har god/dårlig erfaring med denne? Er meget spændt på hvad jeg har i vente, så håber virkelig at høre fra nogen der kender til produktet.
På forhånd tak.
Mvh. Den Lidt Tvivlsomme )
I en efterhånden 15-16 år lang kamp mod acne og bumser, har jeg netop nu lige bestilt noget der hedder en Zeno der skulle gå ind og varme bakterierne så bumsen skulle minimeres eller forsvinde helt ganske hurtigt og helt uden bivirkninger.
Et eller andet sted er man vel optimist når man bestiller, den koster alligevel en del penge sådan et lille apparat men tvivlen er der da så sandelig også! 16 år er lang tid og være plaget af uren hud og bumser og har så sandelig også sat sine præg både fysisk og psykisk, så lad mig samtidig tilføje til alle jer der også lider af dette at jeg føler virkelig med jer, ved hvor slemt det er og alt for overset en "sygdom" i den lægelige verden hvis i spørger mig!
Men ren og skær nysgerrighed, kender nogen til denne Zeno og har god/dårlig erfaring med denne? Er meget spændt på hvad jeg har i vente, så håber virkelig at høre fra nogen der kender til produktet.
På forhånd tak.
Mvh. Den Lidt Tvivlsomme )
Kommentarer
Vil du eventuelt skrive, hvordan du har oplevet Zeno?
Det ville være helt kanon med en anmeldelse af den.
Så fik jeg prøvet Zeno af for første gang. Er selvfølgelig svært efter bare én behandling at sige om det er en succeshistorie eller ej? Men fra en begyndende bums i går eftermiddags til stort set ingenting her til morgen er der vel tale om enten rent begynderheld eller at den rent faktisk har en virkende effekt? Det skal lige siges man skal nok ikke bruge den lige hvis man skal ud af døren, men som jeg lige inden man går i seng. Situationen blir lige en tand værre efter brug da huden på behandlingstedet bliver lidt rød og irriteret at se på, men her til morgen så det rigtig godt ud faktisk! Igen, kan jo være dét rent tilfældigt da jeg kun har brugt apparatet den ene gang. Men hvad der i går lignede en kommende 3-4 dage med en rød bums i panden til hvad der i dag bare er en lille ubetydelig knop man ikke rigtig ser, gik der som de lover i reklamen ikke mere end de 24 timer.
Held og lykke til eventuelt kommende brugere, håber i vil dele erfaring både gode som dårlige med os andre.
Så kunne det jo være man skulle overveje at investere i sådan en. Har du indtryk af, at den slider på huden?
Men igen, taler kun af egen erfaring og rent gætteri. Er stadig på begynderniveau og det er alligevel nogen penge at betale for den. Fandt et sted hvor de har den til 1000 kroner ellers lægger de til næsten 1400 alle andre steder. Men omvendt hvad har man ikke smidt penge efter i cremer og sæber uden den store positive effekt?
Jeg er klar over, at du selvfølgelig ikke kan garantere for andres resultater, men det er da værd at prøve. For som du selv siger, så bruger man alligvel mange penge på cremer osv.
Hvor mange behandlinger har du brugt indtil videre, og hvad har du fået ud af det? Og hvor lang tid vil du i så fald vurdere, at 90 behandlinger vil kunne holde?
Når det skal være så forbandet dyrt, så er det vist smart nok at få lidt reaktioner og information om den først
For så tror jeg hellere, jeg må få suppleret med den også.
Jeg er 15 år og lider af akne. Jeg har været igennem en del af de præparater lægevidenskaben kan tilbyde - basiron, clindoxyl, redap, tetracyklin - uden den store effekt.
Nu prøver jeg så også denne Zeno og vil meget gerne fortælle om, hvordan mine erfaringer skrider frem.