Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Zeno kendskab?

Redigeret 12 juli, 2009, 13:54 i Bumser
Hej med jer...

I en efterhånden 15-16 år lang kamp mod acne og bumser, har jeg netop nu lige bestilt noget der hedder en Zeno der skulle gå ind og varme bakterierne så bumsen skulle minimeres eller forsvinde helt ganske hurtigt og helt uden bivirkninger.

Et eller andet sted er man vel optimist når man bestiller, den koster alligevel en del penge sådan et lille apparat men tvivlen er der da så sandelig også! 16 år er lang tid og være plaget af uren hud og bumser og har så sandelig også sat sine præg både fysisk og psykisk, så lad mig samtidig tilføje til alle jer der også lider af dette at jeg føler virkelig med jer, ved hvor slemt det er og alt for overset en "sygdom" i den lægelige verden hvis i spørger mig!

Men ren og skær nysgerrighed, kender nogen til denne Zeno og har god/dårlig erfaring med denne? Er meget spændt på hvad jeg har i vente, så håber virkelig at høre fra nogen der kender til produktet.

På forhånd tak.
Mvh. Den Lidt Tvivlsomme :o)
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Vil du eventuelt skrive, hvordan du har oplevet Zeno?

    Det ville være helt kanon med en anmeldelse af den.
  • Indstillinger
    Hej igen...

    Så fik jeg prøvet Zeno af for første gang. Er selvfølgelig svært efter bare én behandling at sige om det er en succeshistorie eller ej? Men fra en begyndende bums i går eftermiddags til stort set ingenting her til morgen er der vel tale om enten rent begynderheld eller at den rent faktisk har en virkende effekt? Det skal lige siges man skal nok ikke bruge den lige hvis man skal ud af døren, men som jeg lige inden man går i seng. Situationen blir lige en tand værre efter brug da huden på behandlingstedet bliver lidt rød og irriteret at se på, men her til morgen så det rigtig godt ud faktisk! Igen, kan jo være dét rent tilfældigt da jeg kun har brugt apparatet den ene gang. Men hvad der i går lignede en kommende 3-4 dage med en rød bums i panden til hvad der i dag bare er en lille ubetydelig knop man ikke rigtig ser, gik der som de lover i reklamen ikke mere end de 24 timer.

    Held og lykke til eventuelt kommende brugere, håber i vil dele erfaring både gode som dårlige med os andre.
  • Indstillinger
    Ville du have noget imod at skrive herinde, hvordan din behandling går? Og om den er helt forsvundet efter du har brugt Zeno?

    Så kunne det jo være man skulle overveje at investere i sådan en. Har du indtryk af, at den slider på huden?
  • Indstillinger
    Har umiddelbart ikke indtryk af den slider eller gør nogen skade på huden? Nu her på trediedagen er der intet at se fra bums eller behandling overhovedet! Tror egentlig det er en mildere behandling af huden end at stå og trykke og pille for så at skrubbe i stærke sæber og slutte af med noget stærk creme. Det har ihvetfald sat større præg på huden end jeg tror dette lille apparat vil kunne, det eneste der sker er jo også at det lige gir selve bumsen et varmechok og tørre den ud indefra så tror ikke det har nogen skade selv på længere sigt?

    Men igen, taler kun af egen erfaring og rent gætteri. Er stadig på begynderniveau og det er alligevel nogen penge at betale for den. Fandt et sted hvor de har den til 1000 kroner ellers lægger de til næsten 1400 alle andre steder. Men omvendt hvad har man ikke smidt penge efter i cremer og sæber uden den store positive effekt?
  • Indstillinger
    Okay, så du vil umiddelbart anbefale den?

    Jeg er klar over, at du selvfølgelig ikke kan garantere for andres resultater, men det er da værd at prøve. For som du selv siger, så bruger man alligvel mange penge på cremer osv.

    Hvor mange behandlinger har du brugt indtil videre, og hvad har du fået ud af det? Og hvor lang tid vil du i så fald vurdere, at 90 behandlinger vil kunne holde?

    Når det skal være så forbandet dyrt, så er det vist smart nok at få lidt reaktioner og information om den først :)
  • Indstillinger
    Jeg var også meget i tvivl om den var pengene værd. Men i desperat forsøg på at finde miraklet over dem alle tog jeg chancen. Det er svært at sige hvor længe den holder de 90 gange, nu vil jeg ikke bruge den på alle de små ligegyldige knopper men mere når jeg får de store man kan se fra start vil blive længervarende. Så med mit behov vil jeg skyde på den holder 3-4 måneder! Så er det bare at skifte toppen som jeg har fundet til ca. 250 på nettet, plus lidt i porto. Så hvis de 300 i kvartalet kan forbedre min akne er det for mit vedkommende pengene værd vil jeg mene. Brugte vel det samme i Basiron og Sæbe som bare tørrede huden ud og gjorde den træt og irriteret i længden syntes jeg?
  • Indstillinger
    Så du vil helt klart mene, at det er pengene værd at anskaffe sig sådan en?

    For så tror jeg hellere, jeg må få suppleret med den også.
  • Indstillinger
    Jeg vil sige det sådan for mit eget vedkommende har jeg ikke fortrudt ihvertfald. Dét dyrt i starten men er glad for den ligger i skuffen og lige til at tage frem skulle det blive aktuelt. Den koster de fleste steder 1399,- men fandt den på tilbud via google til 999,- og så 50 i porto og som sagt er jeg faktisk glad for min. Køber du én så gør dig selv den tjeneste at læs den danske brugervejledning der er med og følg den.
  • Indstillinger
    Jeg har netop også bestilt en Zeno - ligeledes i et køb, der fandt sted i ren desperation. I reklamernes magt og uden et uafhængigt bevis på, at den fungerer...

    Jeg er 15 år og lider af akne. Jeg har været igennem en del af de præparater lægevidenskaben kan tilbyde - basiron, clindoxyl, redap, tetracyklin - uden den store effekt.

    Nu prøver jeg så også denne Zeno og vil meget gerne fortælle om, hvordan mine erfaringer skrider frem.
  • Indstillinger
    Ja del dine erfaringer med os andre. Jeg bruger stadig min og det syntes at give en hurtigere effekt og knap så langvarig tendens som de bumser ellers kan give. Igen, det er ingen mirakel maskine men nærmere et suplement til hurtigere lindring vil jeg sige. Masser af vand, motion, sund livsstil og ikke for meget skrubben og vasken af ansigt, for derefter at smøre alle mulige cremer på er også en lille hjælp til mindre akne.
Log in eller Registrér for at kommentere.