Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP! Har du børn i alderen 3-6år???

Redigeret 20 april, 2009, 16:24 i Små børn
Hej kære forældre,

Hvis du har et barn i alderen 3-6 år, har jeg virkelig brug for din hjælp! Til daglig studere jeg på TEKO Center Danmark, og jeg er nu igang med mit 4. og afsluttende semester.

Det jeg skal bruge netop din hjælp til, er min special eksamen, som omhandler børnetøj alderen 3-6år. Så har du lige et par minutter til og besvar et spørgeskema for mig, ville jeg blive rigtig glad.

Du bedes enten besvare i form af en tråd, eller ved og kopiere spørgsmål over i en mail og så sende til mig: felicia-tut@hotmail.com

1. Hvilke krav stiller du til det børnetøj du køber?

2. Lægger du mest vægt på om det er mærkevarer, design, pris eller om det passer til dit barns alder og hvad tøjet skal anvendes til (=funktionalitet)?

3. Overvejer du, når du køber tøj, om der er nogle sikkerhedsrisikoer ved at dit barn anvender tøjet, her tænker jeg fx på små genstande barnet vil kunne komme til at pille af og derefter få galt i halsen?

4. Lader du dit barn deltage i køb af nyt tøj?

5. Er der noget børnetøj du ikke kunne finde på at købe?

6. evt. kommentare du måtte have kan skrives her

Tak for din hjælp!

Venlig hilsen
Kirstine

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej, jeg vil meget gerne hjælpe, hvis det ikke er forsent.

    1. Hvilke krav stiller du til det børnetøj du køber?
    allerførst pris, jeg har 3 børn så det skal ikke være dyrt. det skal være behagligt for børn at bevæge sig i. yndige farver, ja jeg kan ikke komme på flere.

    2. Lægger du mest vægt på om det er mærkevarer, design, pris eller om det passer til dit barns alder og hvad tøjet skal anvendes til (=funktionalitet)?

    jeg tror næsten jeg har svaret på det i det første . Det skal være flot, men det er næsten alt børnetøj, men ikke mærkevare eller design, børn slider de skal kunne lege i det og være aktive, festtøj er en sjællen sag og har helt andre prioriteter alt efter hvad det skal bruges til.

    3. Overvejer du, når du køber tøj, om der er nogle sikkerhedsrisikoer ved at dit barn anvender tøjet, her tænker jeg fx på små genstande barnet vil kunne komme til at pille af og derefter få galt i halsen?

    Ikke når der er tale om 3-6 årige. Men det vil heller ikke se pænt ud hvis der er små ting på som senere falder af, dessuden skal det være holdbart i en eller anden grad.

    4. Lader du dit barn deltage i køb af nyt tøj?
    Ja en del, jeg har to piger på 5 og 6 og de deltager flittigt, men selvfølgelig kan de ikke vælge frit.

    5. Er der noget børnetøj du ikke kunne finde på at købe?

    Ja det tøj som er dyrt, eller sidder dårligt så barnet har det ubehagligt, og hvis jeg synes det er grimt.

    6. evt. kommentare du måtte have kan skrives her:

    Håber jeg kunne hjælpe.

    Hilsen
    Roula
Log in eller Registrér for at kommentere.