Hjem Øvrige debatter Ris og ros til Netdoktor

Hvorfor er så mange indlæg forsvundet?

Redigeret 19 marts, 2009, 05:28 i Ris og ros til Netdoktor
Hej Netdoktor

Jeg lægger mærke til, at mange indlæg og faktisk hele tråde er forsvundet. Hvorfor det?

Jeg skrev f.eks. et langt svar på et spørgsmål i debatten "Sund kost" i morges. Nu er både spørgsmålet og mit svar forsvundet!

Mange hilsner

Kameliadamen

Kommentarer

  • Kære alle

    Vi har til formiddag haft en flytning fra en server til en anden, ny og bedre server. I tidsrummet mellem 7 og 10, hvor vores teknikkere flyttede server, er alle nye debatindlæg desværre gået tabt. Alle debatindlæg skrevet før klokke 07 i morges og efter klokken 10 i formiddags burde dog være gået fint igennem uden problemer.

    Serverflytningen er nu helt gennemført, og alle debatindlæg bør uden problemer blive publiceret på Netdoktors debatsider.

    Vi beklager generne.

    Med venlig hilsen
    Netdoktor
  • Hej Netdoktor

    Jeg vil lige gøre jer opmærksom på, at der er forsvundet langt flere debatindlæg end dem, der blev skrevet mellem klokken 7 og 10 den 17. marts. Så vidt jeg kan se, er alle indlæg fra den 16. marts forsvundet. At der ikke længere fandtes indlæg fra den 16. marts, kunne man tydeligt se i går, fordi der i boksen ”Følg med i debatten” først på eftermiddagen, altså den 17. marts, stod nævnt et par indlæg fra efter midnat natten mellem den 16. og den 17., mens resten af de 5 nyeste indlæg stammede fra den 15. marts.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Jeg er da enig. Har været bortrejst et par dage, og kommer så tilbage for at se, hvad der er foregået i de debatter, jeg følger med i, og så ses det tydeligt, at flere indlæg er forsvundet.
    Man er ganske enkelt blevet "hægtet af" et par steder, hvor debatten så lige pludselig er blevet noget "vrøvl", fordi man ikke kan se, hvad der ligger til grund for et par indlæg.

    Men -når I nu er i gang, har I så ændret på klokken, for det er da underligt at ND er en time eller 1½ forud? F.eks. det her indlæg er sat ind d. 19. marts kl. 10.30
Log in eller Registrér for at kommentere.