Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

i dag kl 10.40

Redigeret 18 marts, 2009, 11:48 i Åben debat om øjne
hej med jer

jeg skal ha fjernet tunge øjenlåg søndag (altså i dag) jeg kan ikke sove og min mave gør oprør. Måske derfor jeg er oppe nu.

jeg er meget nervøs, de siger det er under lokal bedøvelse, det er jeg ikke tryg ved, kan man så ikke se det hele, den tanke er med til at holde mig vågen, og tanken om sprøjten, han sagde noget om at brænde det af, kan man så ikke lugte brændt kød, jeg er virkelig meget nervøs.

da der ellers er meget lang ventetid, er de startet på at gøre det om søndagen også for at forkorte ventetiden, blev jeg ringet op og spurt om jeg kunne, jeg sagde ja uden at tænke mig om, og det er 3 dage siden, og nu hmm jeg ved ikke rigtig, er egentlig ikke klar over hvad jeg har sagt ja til, og jeg syntes ikke lige nu at jeg er det.

min datter skal holde gudstjeneste i dag Søndag (en del før konfimationen) de har øvet de sidste 3 gange de har været til præst, ville jeg kunne deltage i det, jeg mener jeg skal jo bare side på en bænk i 2 timer, men det er jo kun 9 t efter jeg er blevet skåret/brændt....

kæthe

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kan ikke se noget. Det gjorde ikke ondt på mig at blive lokalbedøvet. Min angst var det værste.
    Det gjorde heller ikke ondt efterfølgende.
  • Indstillinger
    hej

    der var heller ikke noget på mig der gjore ondt, men angsten var dog slem syntes jeg.

    nu 2 dage efte kan jeg heller ikke mærke noget, ligner dog en panda, dog i andre farver ikke kun sort, men lilla, blå sort og gul.

    men ellers ikke noget

    hilsen k
Log in eller Registrér for at kommentere.