Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lavt stofskifte- Ringen for ørene

Hej

Nogen der også har ringen/susende for ørene?

Knuz Maria <3

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kender godt til ringen/hylen for ørene. Har haft det siden barndommen. Jeg har også for lavt stofskifte, men ved ikke om det hænger sammen?

    vh. Sanne
  • Indstillinger
    Jeg har også øresusen og let ved at få ond i ørerne Det startede da jeg var omk. de 30, de første år gik det mig meget på, jeg troede jeg skulle blive skør af at høre på det. Men jeg vennede mig ganske langsomt til det, og hørte radio konstant, for at overdøve lyden i ørerne. Det var tyve år senere jeg fik lavt stofskifte, så jeg tror ikke det har noget sammen hæng med mig, dog var min hørelse utrolig dårlig, når jeg havde det værst med lavt stofskifte.
  • Indstillinger
    Hej.
    Ja, jeg har osse en susen/ringen for ørerne og er ikke i tvivl om, at det hænger sammen med stofskiftesygdommen, som jeg nu har haft i godt 5 år. Myxødem. Heldigvis vænner man sig til det, men det er aldrig helt væk.
    KH Solsikke
  • Indstillinger
    Jeg har haft en meget højt frekvent lyd i hovedet lige siden mit stofskifte var blevet for lavt for 10 år siden. Den ændre sig til kraftigere som regel når jeg ryger en smøg, så få jeg det dårligt. Jeg har det bedst når lyden er lav og det er den en gang imellem. Jeg har det med at lave statistikken hele tiden. Hvad sker og hvornår, hvorfor, i forbindelse med hvad og der er et mønster.

    Mvh Adam
Log in eller Registrér for at kommentere.